Kierrätys- ja piheilyvinkkejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gwendolyne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gwendolyne

Jäsen
04.04.2007
628
0
16
Olen alkanut keräilemään noita maksalaatikon vuokia laatikkoruokia varten, sekä kuningatarleivoksen vuokia :)

Lisäksi pesen koneessa erilaisia vanukaspurkkeja silloin kun niitä on, voidaan sitten lasten kanssa mökillä juoda "kertakäyttömukeista" ja tunnistetaan sitten omamme.

Lisäksi leikkaan noista isoista mustista muoviastoista (joissa myydään pihvejä) leikkuulautoja, joita käytän mökillä ja kotonakin joskus.

Pistäkää pinoon kaikenlaisia kierrätys- ja piheilyvinkkejä, minkälaisia roskia uusiokäytätte ja miten?

Pahvipakkausten liimaukset avaa ja laittaa sen sisäpuolen ulkopuoleksi niin sitä voi käyttää postituslaatikkona vaikka kun laittaa huutiksen tavaroita postiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Gwendolyne:
Mä käytän pölypussit ainakin kahteen kertaan :D :D

Millä tekniikalla tyhjäät ne? :D Ovat kyllä kalliita :whistle:

Siis sormella kaivan pölypallerot pois. Saman pussin voi tyhjätä parhaimmillaan 5 kertaa :D

Pölypussiton imuri ois sulle varmaan parempi vaihtoehto :D

Siis sormella kaivan pölypallerot pois. Saman pussin voi tyhjätä parhaimmillaan 5 kertaa :D

haarukka on yliveto tuossa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Talvicci:
Mä oon monesti miettiny et miks nuo mehukatti ja muut muoviset mehupullot ei vois olla palautuspulloja niin ei menis neki uusiokäyttöön? :whistle:

Eiks panttittomiakin voi nykyään kierrättää?

Alkuperäinen kirjoittaja Talvicci:
Mä oon monesti miettiny et miks nuo mehukatti ja muut muoviset mehupullot ei vois olla palautuspulloja niin ei menis neki uusiokäyttöön? :whistle:

Aivan...!

Mihin voisi käyttää esim:

-mehukattipulloja
-shampoopulloja
-dödönpalloja

Keksikää muutkin lisää ja saa olla outojakin ideoita :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:

Pölypussiton imuri ois sulle varmaan parempi vaihtoehto :D

Ne ei vissiin edes maksa paljoo enemmän...?
Meillä on edellinen hyvä(2v) niin en aio ostaa uutta ku vasta sitten ku vanhassa ei enää henki pihise

Meillä minä olen säästänyt kaikki pienet pullot esim lasinen frezzapullo, mäkkärin Tropic mehupullo, juotavat jugurttipullot.. Niihin voi laittaa mies metsälle mennessä maidon mukaan, pysyy kahvi kauemmin kuumana termarissa kun on maito eri pullossa.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja persnaakkeli:
Meillä minä olen säästänyt kaikki pienet pullot esim lasinen frezzapullo, mäkkärin Tropic mehupullo, juotavat jugurttipullot.. Niihin voi laittaa mies metsälle mennessä maidon mukaan, pysyy kahvi kauemmin kuumana termarissa kun on maito eri pullossa.. :whistle:

Ja termariinhan ei edes saisi laittaa maitoa kun se pilaa sen.
Minä kans säästän kaikki lasikipot, pienet ja isot.
Isoihin voi tehdä pikkuleipiä ja viedä kauniisti koristeltuna vaikka vieraille tuliaisiksi.

Yhteistyössä