Kierrot keskenmenon jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Skeggo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Skeggo

Uusi jäsen
08.10.2012
28
0
1
Tilanne on siis tämä, sain keskenmenon rv 6+1 vuoto kesti viikon.
Tein raskaustestin vielä eilen, jotta näin että hormonit ovat laskeneet, ja se oli nega, joka muuttui sitten todella selväksi roskisplussaksi, oli selvempi kuin tekemäni testit raskausaikana, no tiedän ettei sitä olisi saanut enää katsoa, eikä ole luotettava, mutta tyhmä kun olen niin pieni toivonkipinä tietysti on että mitä jos raskaus olisikin jatkunut..

Mutta uskon kuitenkin että kesken se meni, nyt mietityttää onko kiertoni sama tämän km;n jälkeen. Onko teillä muilla muuttuneet mitenkään, vai pysyny samana. Mulla on pitkät kierrot mutta säännölliset 39 päivää. Ja mietin että koska olisi taas otollisin aika yrittää. Ovulaatio tikkuja ostan kyllä, mutta tahtoisin silti tietää onko monilla kierto muuttunut keskenmenon jälkeen?

Samaa pohdin minäkin, että mitenhän nää kierrot sitten tasoittuu

Ruskee tuhruvuoto alko ti 4.9 ja verinen sitten la 8.9 viikkoja oli n. 7+ ja olen laskenut päiviä tosta verisestä vuodosta eli nyt on kp 34. Yleensä kierrot 27-30.

ti 18.9 r-testiin tuli vielä hailakka haamu eli ns. kp11.

Menkoista ei ole mitään havaintoa.

Hei.
Osaisiko täällä joku sanoa, että olisiko minulla ollut keskenmeno kun vuoto on todella niukkaa ja on jo kestänyt 11päivää. Välillä on ollut voimakkaampaa vuotoa ja toisena ei juuri ollenkaan. Mitään klönttejä en ole varsinaisesti huomannut.
Normaalisti kuukautiseni ovat todella runsaat ja kestävät viisi päivää.
Viime kierrossa raskaustesti näytti miehen nähtävää haamulaista dpo 11. Sen jälkeen ei vahvistunut, nyt negaa. Kuinka kauan tällainen vuoto kestää? Pitäisikö käydä gynellä?
Kiitos vastauksista jo etukäteen. :)

En osaa sanoa, mutta itsehän luulin olevani raskaana rv 11+1 kun menin np-ultraan, ja siellä todettiinkin, että sykettä ei löydy ja alkio kuollut rv 8. Nyt tässä kotona sitten odotellaan että milloin klöntit ja veret tulee ulos, lääkkeellisen tyhjennyksen aloitin tunti taaksepäin, esilääkitys otettu jo perjantaina.
Heilanga:Sinuna menisin ultraan tai verikokeeseen varmistamaan, että millä tasolla raskaushormonit on, tai että näkyykö sikiön sykettä.

Meille tän ekan yritykseen meni vuosi aikaa, ja taas joutuu aloittaa kaikki alusta.

Viisi viikkoa tyhjennyksestä eikä menkkoja kuulu. Kohtu oli jo tyhjentynyt suurimmaksi osaksi ennen kkm:n toteamista ja tyhjennystä, joten jälkivuotoa ei tullut. Rippeet infektoitui, joten se hoidettiin 10vrk:n antibiooteilla. Kontrolli-hcg otettiin kolmen viikon kuluttua tyhjennyksestä ja oli silloin nega. En tiedä milloin testi olisi aikaisimmillaan näyttänyt negaa. Tuntemusten mukaan olen ovuloinut parisen viikkoa sitten, mutta en luota kroppaani.

Kolmen vuoden yritys "palkittiin" keskenmenolla. Kuin veistä olisi käännetty haavassa ja heitetty suolaa perään. Toivottavasti päästään pian uuteen yritykseen. Ehkäisyä ei ole käytetty, mutta ei tällä historialla luomuplussia ole tulossa. Uusi ivf suunnitelmissa. Toivottavasti saadaan paljon alkioita pakkaseen.

Minä myös vähän epäilen että mun kiertoja saa odotella kauan... Ku mulla normistikin on tosi pitkä kierto (pco), lääkäri polilla sanoi että voin kyllä aloittaa terot jossain vaiheessa vaikka ihan kesken kierron, ja syödä ainakin yhden kuurin että sais vuodon tulemaan, ja ehkä kierrot pyörimään.

Kaikkea sitä kans nainen joutuu kestämään. Tää keskenmeno oli kyllä semmonen homma mitä en halua enää koskaan kokea uudestaan. En oo ikinä kokenu samanlaisia tuskia ku tuo lääkkeellinen tyhjennys, ja nyt sitte katellaan kauanko neiti alapää päättää vuodella.

Osanottoni muille saman kokeneille!
Itsellä km rv 6+4 ja vuoto on jatkunut keskeytyksettä jo tasan 3 vk, eli varhainen se oli, onneksi, siis tarkoitan et parempi nyt kuin myöhemmin, jolloin olisi ollut varmasti paljon raskaampaa... Kun vuoto alkoi niin tein raskaustestejä joilla alunperinkin huomasin et jotain on vialla, jo ennen vuotoa, kun viiva ei vahvistunut niinkuin pitäisi mutta ei haalistunutkaan. Soitin naistenklinikan päivystykseen jossa sanoivat et turha tulla ilman lähetettä, niinpä perjantai illan vietin marian päivystyksessä (siellä on sisäultra mutta sitä ei voi kuulemma käyttää viikonloppuisin? Typerää mun mielestä) Kun sain vihdoin lähetteen erittäin vastahakoiselta lääkäriltä menin naistenklinikalle jossa mut otettiin todella lämpimästi vastaan ja oltiin ymmärtäväisiä, mutta sitten siellä ultrassa ei näkynyt mitään, vatsaontelossa vain vähän nestettä ja hieman paksu kohdun limakalvo... Siis verikokeisiin ja muutaman päivän päästä uudelleen sama rumba, jolloin totesivat ettei hcg arvot pudonneet vaan nousivat. Niillä viikoilla olisi hcg: pitänyt olla tuhansia mutta olikin vaan reilut 300, jolloin oli selvää ettei sieltä olisi missään tapauksessa vauvaa tullut.
Sitten vaan cytotecit tauluun ja odottamaan, puoli tuntia 4 pillerin jälkeen alkoi helvetinmoiset "menkkakivut" mut onneksi ei kestänyt kuin sen illan, olin jo aikaisemmin kärsinyt kovista vatsakivuista mutta en alavatsassa vaan ylempänä. Nyt viime kokeissa arvot oli laskussa ja toivon nyt hartaasti että tilanne ns. nollaantuu jotta voisin taas alkaa miettimään raskautta, sillä se oli toivottu, vaikka olikin yllätys että tärppäsi niinkin nopeasti, vain 2 kiertoa ehdittiin yrittää, ja kun tuli keskenmeno, se ei muuttanut mun ajatusta lapsista, vaan ehkä lisää vain kerroksen pelkoa kun joskus uudestaan raskaudun että tapahtuuko niin taas... Toivottavasti tää pian loppuisi, kun varastot on jo taas täynnä opk ja r-testejä... Lääkäri sanoi et yksi normaali kierto ennen uutta yritystä, että kroppa löytää sen normaalin rytmin ja palautuu... Toivoa siis on vielä! Tsemppiä kaikille km:n jälkeen uudelleen yrittäville, (varsinkin esikoistaan yrittäville :))

Uusimmat

Yhteistyössä