kierto pillereiden jälkeen.. ja raskaustesti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "malla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"malla"

Vieras
Mietin tässä vaan, että kun lopetin pillereiden syönnin tossa helmikuussa, eli nyt ensimmäinen kierto meneillään ilman ehkäsyä.. kp 29 nyt menossa, koskakohan sitä tekee testin, ku eihä mulla oo ees tietoa koska menkkojen pitäs alkaa :D Ku miettii et ollu säännöllinen pillereitten kanssa, mut ei tietoa koska nyt alkas.. Pitäsköhän vaan ootella, alkaako vaiko ei...

joakua menee kauankin kun kierto tasaantuu, voithan sä testin tehdä ihan milloin vain haluat jos haluat mielenrauhan asialle. Mulla itsellä pillereiden lopetuksen jälkeen kierto sekaisin ja vaihteli rajusti 23-45päivien välillä noin vuoden.

yleensä kierto tasaantuu sellaiseksi mikä se oli ennen pillereitä,mutta siinä sattaa mennä pari kuukautta.
itselläni oli juuri tällänen tilanne,että lopetin pillerit ja jäin odottaan kuukautisia. mulle ei tullut edes tyhjennysvuotoo.
tuntin mielestäni ovulaation kierron puolivälissä,se kipuili ihan selvästi. siittä meni viikko kun rupes tuleen samanmoisia raskausmahavaivoja kun raskaudessakin. kuinkahan monta raskaustestiä teinkään..huh huh.
enivei,sain myös oireita hiivatulehduksesta ja käytin canestenin sinä päivänä kun menkkojen ois pitäny alkaa. kaikki oireet loppu siihen. eli ne johtu vaan hiivasta,ennen en oo saanu muuta oireita kun sisäisen kutinan,olin pettyny. menkat alkoi kp 35 kun normaalisti on 27-28
nyt oottelen sitten seuraavia luomu menkkoja ja tietty toivon ettei niitä tuis,mutta jos tulee ni ne sais olla jo normaalilla kierrolla.

Yhteistyössä