kierto sekaisin pillereistä vai raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toiveajattelua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toiveajattelua

Vieras
eli mulle aloitettiin microluton minipillerit 9. elokuuta. Kerkesin syödä niin noin reilu 2viikkoa. Sain niistä pahan heite huimauksen ja pahoinvointia(tiputteluakin oli kokoajan) joten ne vaihdettiin mini-pill merkkisiin joita olen hiljattain ennenkin syönyt hyvällä menestyksellä. nyt olen syönyt näitä mini-pillejä kohta kolme viikkoa ja kaikki on hyvin.. yleensä mulla on ollut säännöllinen kierto minipillereidenkin kanssa. Kuukautisten olis pitänyt alkaa perjantaina mutta ei ole näkynyt... vissiin on hieman toive ajattelua kun mietin voisko olla raskaana? :/

Vastaavassa tilanteessa mä olin raskaana, tosin se positiivinen tulos tuli todella myöhään, mä jo oksentelin ja kaikki oireet oli, ennen kuin testiin tuli haalea plussa. Edes lääkäri ei havainnut alkanutta raskautta, käski vaan jatkaa pillereiden syömistä ja oksentelu oli kuulemma mahatautia.
Ihan terveen lapsen mä sain vaikka niitä pillereitä ehdin syömäänkin.
Ja pillerimerkkiä vaihdettiin juurikin siksi, ettei ne ekat sopineet, vaan niistä tuli sivuoireita aika paljon.

Mä en syö minipillereitä kylläkään, vaan yasminelle- e-pillereitä (Kolmatta vuotta) ja mulla on AINA tullu tyhjennysvuoto 2-4 pv taukoviikon aloittamisesta paitsi nyt...

Olen tehnyt kolme negatiivistä testiä, viimeisin tk:ssa. Ekan tein päivää ennen ku ois pitäny alottaa uus liuska, eli kuudes taukopäivä, tokan tein 3 päivää sen jälkeen (eli 2 pv sen jälkeen ku ois pitäny lopettaa taukoviikko) ja nyt eilen kävin tk:ssa pissatestin antamassa ja sekin oli nega. En saa aloittaa uutta liuskaa ennenku vuoto alkaa.

Epäilykset heräsi koska
- olin unohdellut pillereitä ja vuotoa ei kuulunut
- Nännit tuli tosi aroiks(ikinä ennen ei oo ollu)
- Alavatsassa tuntuu kummalta, ei satu siis mutta on ikäänkuin painetta(?)
- Valkovuotoo tulee välillä nii paljon et luulen menkkojen alkaneen(Normisti ei valkovuotoo tuu paljon)
Nuo olivat varmat, ja sitten on oireita josta en tiedä onko kuviteltua vai ei
- Koko ajan vessahätä ja/tai tunne että ois pissahätä vaik just on käyny
- Huimaus
- Maha löysällä joskus(voiko ees liittyä mitenkä)

Tosi kummaa, kun eikö jos oireet on noin selvät ja olisinki vaikka raskaana, niin eikö nyt testeissä pitäs jo näkyä? :O Lissän vielä, että lämpö ei kyllä ole mulla tainnut nuosta mitenkä normaalista...

Onko kukaan joka osaisi sanoa mitään kun ei siellä tk:ssa sanottu muutaku et jos ei ala kahen viikon sisään vuoto, niin uus pissatesti :o

Yhteistyössä