Sattuuko kierukan laitto? Gynegelogi hieman pelotteli että särkylääkkeitä menee ennen ja varsinkin laiton jälkeen.Kysymyksessä hormoonikierukka.
Vähän epäilyttää muutenkin kun edessä mahdollisesti vähintään 6kk vuotoa ja kipuja ja kaikkea... Mutta eihän sitä vielä tiedä. Pillerit tai rengas ei sovi koska paha migreeni, toivottavasti se sitten ei pahene..
Vähän epäilyttää muutenkin kun edessä mahdollisesti vähintään 6kk vuotoa ja kipuja ja kaikkea... Mutta eihän sitä vielä tiedä. Pillerit tai rengas ei sovi koska paha migreeni, toivottavasti se sitten ei pahene..