Kierukan narut vaivaa miestä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aspartaami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

aspartaami

Jäsen
01.09.2011
367
0
16
Mulla on nyt ekaa kertaa kierukka ja sen ottamisen jälkeen on ollu vähän ongelmia, lähinnä miehellä.

Häntä siis pistelee ne narut TOSI pahasti, ei siis kysymys mistään pikku kutinasta vaan huutaa kuin oisi joku tökänny neulalla heppiin.

Niitä naruja on jo kertaalleen lyhennetty, mitään apua siitä ei kuitenkaan ollut. Nyt soitin ja kysyin mitäs vois tehdä ja sieltä ehdotettiin, että ne narut voisi lyhentää niin lyhyiksi, että jäisivät jonnekkin sinne kohdunsuulle ns piiloon.

Terkka sanoi, että voi noin tehdä, mutta kierukan poisto voi olla sitten kivuliaampi ja kinkkisempi homma.

Oisko jollain kokemuksia moisesta??? Onko narujen lyhentäminen auttanu ja mites sitten poisto on sujunut?

Mies oli jo sitä mieltä,että otetaan koko homma pois ja sitten mietitään uusi vaihtoehto.:kieh:

Ekan kierukan kanssa oli samanlainen vaiva aikanaan. Tosin ei ollut ihan noin kivulias, että mies olisi huutanut.. Kierukka oli tuolla kerralla pari vuotta käytössä. Toista kierukkaa asentaessa mainitsin edellisen kierukan ongelmasta lääkärille ja tässä langat jätettiin sitten reilusti pidemmiksi ja enää ei ole pistellyt yhtään.

Onkohan se kiekukka varmasti kohdillaan? Aina se narujen lyhennys ei auta ja jos kovasti pistelee niin voi olla että kyse ei ole niistä naruista vaan itse kierukasta.

Ekan kierukan kanssa oli samanlainen vaiva aikanaan. Tosin ei ollut ihan noin kivulias, että mies olisi huutanut.. Kierukka oli tuolla kerralla pari vuotta käytössä. Toista kierukkaa asentaessa mainitsin edellisen kierukan ongelmasta lääkärille ja tässä langat jätettiin sitten reilusti pidemmiksi ja enää ei ole pistellyt yhtään.

Narut jätettiin ensin pitkiksi, pisteli.

Sitten lyhennettiin reilusti, pistelee.

Nyt oli ainoa ehdotus, että narut minimipituuteen.

[QUOTE="vieras";24764535]Onkohan se kiekukka varmasti kohdillaan? Aina se narujen lyhennys ei auta ja jos kovasti pistelee niin voi olla että kyse ei ole niistä naruista vaan itse kierukasta.[/QUOTE]

On kohdillaan, tai ainakin on pariin kertaan tarkistettu tässä puolen vuoden sisällä :)

On kohdillaan, tai ainakin on pariin kertaan tarkistettu tässä puolen vuoden sisällä :)

Tarkistettu ultralla? Mulla lyhennettiin narut pariin kertaan ja lopulta ihan niin lyhyiksi kun mahdollista. Ei auttanut, pistely jatkui. Poistatin kierukan (onnistui ihan helposti). Kierukan poistanut lääkäri sanoi, että kierukka ei ollut kohdallaan vaan alempana kuin tavallista ja siksi siis pistely jatkui lyhyista naruista huolimatta. Aikasemmilla kerroilla ei siis huomattu mitään poikkeavaa kierukan sijainnissa, mutta ei sitä koskaan ultalla katsotukaa, vaikka ihan gynellä kävin.

Minulle laitettiin uusi kierukka ja naruja ei mitenkään erityisesti lyhennetty. Tämän kierukan kanssa ei ole ollut mitään ongelmaa.

Minä myös kävin gynellä lyhennyttämässä ne langat. Luin jostain ohjeesta geishakuulien käytöstä kierukan kanssa ja siinä mainittiin se mahd. lyhyet langat. Gyne oli samaa mieltä ja nippasi ne ihan minimiin. Mies ei nyt enää tunne niitä, mutta aiemmin joskus sanoi pistäneen hieman.

Mulla lääkäri jätti ne narut pitkiksi, ja syyksi sanoi sen, että mitä lyhyemmät narut, niin sitä ikävämmin ne kumppania pistää.. Ja mun mies ei ainakaan ole pistoja saanut, eli kaipa se lääkäri sitten tiesi mistä puhui.

Mulla tuntui pari ekaa kertaa sitten katos kokonaan ja lääkärikään ei löytänyt, mut ultralla löyty ja oli paikoillaan onneks. Alunperin leikattu niin lyhyeks kuin mahd että voi käyttää tamponeja jos on tarvis. Noh eipä niitäkään oo tarttenut kun ei noita menkkoja oikeen oo ollut laiton jälkeen

Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;24766816:
:O
Mä taidan suosiolla jättää kierukan laittelu testauksen....
Kuinkahan hormonihirviöitä noi ihonalaiset kapselit on?
Nämä pistelyt on oikeasti aika harvinaisia. Kierukoita käyttää iso osa naisista ja vaikka tällaiseen ketjuun tulee aina toki useampi vastaus, ei se tarkoita sitä, että ongelmaa esiintyisi jatkuvasti isommassa mittakaavassa.

Kierukan minulle asentanut lääkäri sanoi, että yhden kerran on joutunut lyhentämään naruja. Ja tämä nainen oli työskennellyt tuossa terveyskeskuksessa kymmenen vuotta hoitaen ison osan kierukan asennuksista.

Yhteistyössä