Kierukan narut vaivaa miestä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aspartaami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko kuparikierukalla ja hormonikierukalla muuta eroa kuin erilaiset kuukautisvuodot ja se, että toisesssa on hormoonit?

Kun mietin ensin, pitäisikö kokeilla kuparikierukkaa, että tietää passaako moinen hengari minun sisälle, onko kierukka itsessään minulle ok, koska meillä ainakin ensimmäinen kierukan asennus on ilmainen.

Onko kumman tahansa kierukan asentaminen ilmaista? Vaihtelee nimittäin paikkakunnittain. Jossain on kupari- toisissa hormonikierukka. Ehkäpä sitten jossain saa valita?

Käsittääkseni hormonikierukassa on samaa hormonia kuin Cerazetteissä, eli jos niitä on voinut käyttää ongelmitta, niin todennäköisesti hormokierukka ei aiheuta vaikeuksia. Ja jos hormonivaikeuksia ei ole, niin silloin toki se on parempi vaihtoehto. Runsas vuoto vs. niukka vuoto tai kuukautisten pois jääminen.

Meillä siirryttiin kokonaan anaaliseksiin kun kierukan narut roikku ulkona. Mies rakastelee liukuvoideltua peppureikääni ja samalla tyydytän itseäni kädellä. Joskus mies rakastelee myös tissien väliin ja minä tyydytän pimpsaa kädellä.

^ Heh, ja ehkäisystä on tässä fantasiatilanteessasi kovasti hyötyä? Toisilla lipeää ote asiattomuuksiin heti, kun puhutaan vähän seksistä tai johonkin siihen liittyvästä. Huijui, on ne hurjia juttuja!

Asiaa: Mulla on toka kierukka menossa. Molemmista on lyhennetty langat niin, että vetäytyvät piiloon. Ekan poistoa jännitin, kun mietin, saako sitä sieltä sitten millään. Langat olivat kuitenkin siististi ihan hollilla ja poisto onnistui yhtä helposti kuin pidemmillä langoilla. Noi langat tosiaan tökkivät miestä niin pitkinä kuin lyhyinä (en tiedä kuinka lyhytvehkeinen mies pitäisi olla, ettei se ylttäisi lyhyisiinkin lankoihin, kun kohdunkaula on kuitenkin ulkoneva) ja on ollut erinomainen ratkaisu pitää langat piilopituudessa, ei ongelmia enää.

Yhteistyössä