Kierukan poiston jälkeen raskaaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jisse78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jisse78

Jäsen
13.06.2006
352
0
16
Hei mielenkiinnolla olisin kysellyt, kuinka kauan on raskautumiseen teillä mennyt, kun kierukka on poistettu...
Tänään läx kierukka ja kuukautisetkin olisi sopivasti ovella.. Pelottaa vain, että mitäs jos en tulekaan enää raskaaksi.. Kaksi aiempaa raskautta on alkanut aikas nopeasti luvan saatuaan...

mulla lähti kierukka kesäkuussa,mutta aktiivisesta yrittämisestä huolimatta en ole vielä raskaana.päinvastoin,nyt alkaa menemään kierrot sekasin,sain kyllä niihin jo lääkkeet.
3 aikaisempaa on tärpännyt heti.

mutta tiedän montakin joilla raskaus alkaa nopeastikkin!

Kierukka poistettiin huhtikuussa, siitä muutama päivä alkoi tyhjennysvuoto, siitä n. kk menkat. Siitä kierrosta raskauduin, mikä todettiin np-ultrassa tuulimunaksi. Nyt ollan kaavinnasta toivuttu ja ekat menkat (käskystä) kärsitty. Pian päästään onneksi yrittämään!

Mulla poistettiin kierukka 11.7.2011 ja siitä n. viikko olin tullut raskaaksi, siis sikiön koon mukaan ultratessa pääteltiin näin. Viikko sitten rv 9+5 ei sykkeitä enää sitten yhtäkkiä sitten löytynytkään...

Minulla lähti kierukka viime viikolla 14.9., katsotaan miten käypi. Tyhjennysvuoto tuli päivä ottamisen jälkeen erittäin runsaana, menkkoja ei vielä. Tämä laitos ollut 10 v ainakin paikallaan, saapi nähdä miten tässä käypi, jännittää kyllä kovasti =)

Uusimmat

Yhteistyössä