kierukan poistosta ja raskautumisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma

Vieras
Multa poistettiin 9 päivää sitte kierukka ja poiston jälkeen alko vuoto joka kesti n. viikon. Oliko se tyhjennysvuotoa vai kuukautiset? Ku mulla ei oo ollu vuotoja kierukan aikana niin mietin vaan ovulaation ajankohtaa, mistä sen laskis.

On niin järkky vauvakuume että! :D :heart:

Mites muilla, onko teillä kestäny kauan raskautuminen kierukan poiston jälkeen?

Luultavasti tyhjennysvuotoa. Mie kans luulin et ne oli menkat kun alkoi heti melkeen vuotaa. Tulinki heti sit raskaaks mikä päättyi km. Kantsii oottaa yhet oikeet menkat ennen kun alkaa yrittää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
millonhan ne menkat sit tulee? en jaksais oottaa :ashamed:

No luulis että kuukauden-kahden sisällä. Mut eihän teitä kukaan estä yrittämästä jo nyt vauvaa. Itse vaan en tekisi niin koska siihen kai liittyy joku suurentunut km riski heti hormonikierukan poiston jälkeen, ainakin minulle sanottiin että oottakaa yhdet menkat (ja mie luulin et ne oli menkat). Eli mielumin oottasin kuukauden-kaks kun ottasin sen km riskin.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:

No luulis että kuukauden-kahden sisällä. Mut eihän teitä kukaan estä yrittämästä jo nyt vauvaa. Itse vaan en tekisi niin koska siihen kai liittyy joku suurentunut km riski heti hormonikierukan poiston jälkeen, ainakin minulle sanottiin että oottakaa yhdet menkat (ja mie luulin et ne oli menkat). Eli mielumin oottasin kuukauden-kaks kun ottasin sen km riskin.

ei estäkkään, mut en haluis kokee keskenmenoo enää ku oon sen jo yhen kerran kokenu. siis eihän sitä voi itse mitenkään estää, mut siis jos on alkuun suurempi riski niin voihan sitä välttää.

jeps, kiitos tiedosta. :)

Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:

ei estäkkään, mut en haluis kokee keskenmenoo enää ku oon sen jo yhen kerran kokenu. siis eihän sitä voi itse mitenkään estää, mut siis jos on alkuun suurempi riski niin voihan sitä välttää.

jeps, kiitos tiedosta. :)

Ollos hyvä :) Tsemppiä yritykseen!

Yhteistyössä