Kierukasta kokemuksia, onko kellään mennyt pois paikaltaan tai lävistänyt kohdun seinää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mää

Vieras
Mulla on ollut paikallaan jo pari vuotta. Viikko sitten seksin jälkeen minulle tuli kipuja. Kivut tuntuivat lähinnä supistus-kivuilta, tulivat aaltoina.

Minulla on korkea kipukynnys ja nukahdin n. puolen tunnin päästä, vaikka kipuaaltoja tulikin. Verta vuoti heti yhdynnän jälkeen ja muistaakseni vielä seuraavana päivänäkin.

Nyt seuraava pano pelottaa. Voisiko olla että kierukka on jotenkin luiskahtanut paikoiltaan?

Asiasta ei mulla oo kokemusta mutta muistelisin jostain lukeneeni, että jos kierukka on pois paikoiltaan se aiheuttaa todennäköisesti kipuja jatkuvamminkin... Ja kohdun seinämän lävistys voi tietääkseni tapahtua lähinnä kierukkaa asetettaessa...

Mulla on ilmeisesti kierukka tippunut kokonaan pois kun oon jo viimeisilläni raskaana. :D Mutta ei multa kyllä tullut verta tai koskenut mihinkään, että sikäli en osaa auttaa..

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mulla on ilmeisesti kierukka tippunut kokonaan pois kun oon jo viimeisilläni raskaana. :D Mutta ei multa kyllä tullut verta tai koskenut mihinkään, että sikäli en osaa auttaa..

:o mä tein kyllä raskaustestin seuraavalla viikolla, kun ajattelin, että jos ehkäisyteho on madaltunut. en onneksi ollut raskaana.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Asiasta ei mulla oo kokemusta mutta muistelisin jostain lukeneeni, että jos kierukka on pois paikoiltaan se aiheuttaa todennäköisesti kipuja jatkuvamminkin... Ja kohdun seinämän lävistys voi tietääkseni tapahtua lähinnä kierukkaa asetettaessa...

kävin googlettamassa ja nuo mun oireet sopisivat ehkä kystaan. Kävin pari kuukautta sitten yksityisellä gynellä tarkastuskäynnillä, mutten hoksannut pyytää ultraa. Kaikki oli silloin näppituntumalla ok.

Yhteistyössä