Kierukasta kyse, tietääkö kukaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietin vaan

Vieras
Mulla jomotteli eilen aamupäivällä alavatsaa, alkuillasta alkoi tuntua paineentunnetta samassa paikassa. Illalla kun touhuttiin miehen kanssa, teki tosi kipeää, kun mies työnsi kalunsa pohjaan asti. Tuli siinä mieleen, että jos kierukka on liikkunut paikaltaan. Mutta tuleeko se silloin ulos asti, vai voiko jäädä sinne jonnekin, vaikka ei paikallaan olisikaan? Tietysti menen lääkäriin, jos tämä jatkuu, mutta tuli mieleen kysyä, jos jollain on kokemusta asiasta. Minulla siis hormoonikerukka (Mirena) ja laitettu vajaa vuosi sitten. Kiitos, jos joku osaa vastata!

Kyllä voi... sanon omasta kokemuksesta. Mulla oli kans 11kk kierukka. 7kk jälkeen alko mahaa jomotteleen, turvottaan ja seksissä sattu. soitin neuvolaan niin terkka tuumas vaan et on oviskipuja.. mä sinnittelin vielä 4kk sen kanssa ja sit varasin ajan ultraan ku ei menny ohi. siellähän se oli sit ihan päi persettä, poikittain ja liian alhaalla ja oli vielä jotain nestettä keränny sinne kohtuun (mistä johtu turvotus) :/ kierukka otettiin pois mut vaivaksi sain 4kk piinan siitä nesteestä ku lääkäri ei tiennyt mitä se oli ja mistä se tuli koska kohdun seinämät oli ehjät. Onneksi neste sitte poistui vuotojen mukana (kun ne vihdoin tuli sit 3kk odottelun jälkeen) eikä tarvinnu lähteä kaavintaan. Mutta oli kuules hermoja raastavaa enkä enää ikinä ota kierukkaa vaikka terkka ois sen kustantanu koska kyseessä oli heidän moka... ilmeisesti oli alkujaanki asennettu huonosti ja päässy liikkumaan... muuten se ei liiku ellei kauheet vuodot..

minullakin on ollut hormoonkierukka voiko joku auttaa ku en oikee tiedä mikä se on koska olen 14 vuotias poika ja lääkärit väittää että se on kuppa vaikka tunnen alavatsassa kipua kun teen jotain
tuhmaa ja ikäiselleni sopimatonta joten voitteko autaaa

Yhteistyössä