T
tietämätön
Vieras
Olin kylvettämässä lasta ja tämä ketju sitten unohdettiin
eli siis jatketaan tästä ja mahdollisimman paljon tietoa tarvitsisin! 
Keskustelu > Plussalaiset > Mitäs nyt? > Kierukasta kysymyksiä.
Kierukasta kysymyksiä.
Tänään, 09:17
tietämätön (vierailija)
Kierukasta kysymyksiä.
Olen käyttänyt ehkäisynä e-pillereitä ja nyt haluaisin vaihtaa ehkäisyä. Tässä muutama kysymys,koska en tiedä asiasta oikeastaan yhtään mitään
: Millainen kierukka ehkäisynä on? Paljon maksaa? Se laitetaan oletettavasti lääkärissä? Kuinka kauan kierukka kestää,siis milloin otetaan pois? Jääkö menkat kokonaan pois kierukan aikana? Pitääkö kierukka laittaa uudestaan kun vanha otetaan pois vai odotetaanko siinä vaiheessa jonkun aikaa? Minkälaisia oireita/sivuvaikutuksia kierukan käytöstä tulee? En varmasti osaa kysyä kaikkia oikeita tarpeellisia kysymyksiä,joten kertokaahan kaikki oleelliset tietonne kierukasta,kiitoksia oikein paljon 
Lainaa
Tänään, 09:21
eka (vierailija)
eka kysymys. Oletko saanut viel lapsia? sellaiset jotka ei ni ne ei vissiin saa sitä kuin vain todella hyvällä perustelulla. Itse olen kahden lapsen äiti ja nyt odotan aikaa kierrukan laittoon. 5vhän noi kestää kait ja sit vaihetaa, sen voi ottaaa koska vain pois.-
Lainaa
Mainos
Tänään, 09:23
eka (vierailija)
eka:
eka kysymys. Oletko saanut viel lapsia? sellaiset jotka ei ni ne ei vissiin saa sitä kuin vain todella hyvällä perustelulla. Itse olen kahden lapsen äiti ja nyt odotan aikaa kierrukan laittoon. 5vhän noi kestää kait ja sit vaihetaa, sen voi ottaaa koska vain pois.-
nii ja se laitetaan perhesuunnitteluneuvolassa, ainakin mulle. gyne siis laittaa
Lainaa
Tänään, 09:24
. (vierailija)
Kyllä synnyttämättömänkin on aivan hyvin mahdollista saada kierukka jos muut ehkäisyt ei sovi.
Lainaa
Tänään, 09:25
eka (vierailija)
.:
Kyllä synnyttämättömänkin on aivan hyvin mahdollista saada kierukka jos muut ehkäisyt ei sovi.
sanoinkin että hyvällä perustelulla. Ei riitä että nyt vain haluaa vaihtaa.. itse kun sanoin etten halua pillereitä enää niin työnsivät laastarit mulle, mutat vaihdoin takas pilleriin sitten kun rasvasen ihoni vuoksi ne eivät pysyneet
Lainaa
Tänään, 09:44
tietämätön (vierailija)
eka:
.:
sanoinkin että hyvällä perustelulla. Ei riitä että nyt vain haluaa vaihtaa.. itse kun sanoin etten halua pillereitä enää niin työnsivät laastarit mulle, mutat vaihdoin takas pilleriin sitten kun rasvasen ihoni vuoksi ne eivät pysyneet
siis kyllä olen synnyttänyt kerran
Keskustelu > Plussalaiset > Mitäs nyt? > Kierukasta kysymyksiä.
Kierukasta kysymyksiä.
Tänään, 09:17
tietämätön (vierailija)
Kierukasta kysymyksiä.
Olen käyttänyt ehkäisynä e-pillereitä ja nyt haluaisin vaihtaa ehkäisyä. Tässä muutama kysymys,koska en tiedä asiasta oikeastaan yhtään mitään
Lainaa
Tänään, 09:21
eka (vierailija)
Lainaa
Mainos
Tänään, 09:23
eka (vierailija)
eka:
nii ja se laitetaan perhesuunnitteluneuvolassa, ainakin mulle. gyne siis laittaa
Lainaa
Tänään, 09:24
. (vierailija)
Lainaa
Tänään, 09:25
eka (vierailija)
.:
Lainaa
Tänään, 09:44
tietämätön (vierailija)
eka:
.:
siis kyllä olen synnyttänyt kerran