kierukka irronnut ja juuttunut kiinni - kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ApUa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"ApUa"

Vieras
Kävin kontrollissa ja lääkäri totesi et kierukka on irronnut. päätettiin et poistetaan samantien. Eipä lähetnytkään vaan sattui ihan he*vetisti!
Kapien on nyt jotenkin juuttunut kanavaan tmv :( Huomiseksi sain ajan gynelle joka sen laittoi. Hän on hyvin ammattitaitoinen ihminen.
Pelottaa niin maan p*rkeleesti! Miten se saadaan veke? Kuinka paljon saan kitua?

Kyseessä Mirena ja laitosta 2,5kk. joudun tekee jonkun haittakorvaus-jutun et saan rahoja kapistuksesta ees takaisin.
NEVER AGAIN kierukkaa mulle! Niin oli odotukset korkeella. kaverit kehu jne... Sit mulle joka aina vierastanut ajatusta vieraasta esineestä kehossa :( Sterilisaatiota ei suositeltu minun taustalla vaan ehdotettiin kokeilemaan mirenaa ja kehuttiin hyödyt maasta taivaaseen. Entäs jos olenkin raskaana nyt??!! Kääk!

Mitä ehkäisyä tässä uskaltaa rueta käyttämään. Kondomi ei innosta, pillerit ja niiden oireet mietityttää...selibaatti?

Mulla se tipahti kohdunkaulaan ja oli ihan hel****n kipeä. Lääkäri sitten nappas sen vaan pois. Mutta kyllä mullekin jäi siitä vähän kammo kierukkaa kohtaan.

^siis ihanko ne väkisten se vetää?
Tää lääkäri (neuvolan yleislääkäri) ei uskaltanut rueta repimään juurikaan kun jo se sattui niin kovaa.
Hui kamala! En varmaan nuku koko yönä!

Minulla se kierukka lähti taas sukeltamaan jonnekin syvemmälle. Gyne joutui tekemään lisä operaation, jotta se saatiin pois... En suosittele kyseistä kapistusta.

Juu, ei siis ollu jääny mihinkään jumiin sinänsä. Jäipä vaan kiinni siihen kohdunkaulaan ja ne narut tai mitkä lienee paino sitten sinne aiheuttaen ihan hirveet kivut. En edes muista sitä, kun otettu pois, ei siis varmaan sattunu. Mutta sen laittamisen muistan koko ikäni!

Yhteistyössä