A
"ApUa"
Vieras
Kävin kontrollissa ja lääkäri totesi et kierukka on irronnut. päätettiin et poistetaan samantien. Eipä lähetnytkään vaan sattui ihan he*vetisti!
Kapien on nyt jotenkin juuttunut kanavaan tmv
Huomiseksi sain ajan gynelle joka sen laittoi. Hän on hyvin ammattitaitoinen ihminen.
Pelottaa niin maan p*rkeleesti! Miten se saadaan veke? Kuinka paljon saan kitua?
Kyseessä Mirena ja laitosta 2,5kk. joudun tekee jonkun haittakorvaus-jutun et saan rahoja kapistuksesta ees takaisin.
NEVER AGAIN kierukkaa mulle! Niin oli odotukset korkeella. kaverit kehu jne... Sit mulle joka aina vierastanut ajatusta vieraasta esineestä kehossa
Sterilisaatiota ei suositeltu minun taustalla vaan ehdotettiin kokeilemaan mirenaa ja kehuttiin hyödyt maasta taivaaseen. Entäs jos olenkin raskaana nyt??!! Kääk!
Mitä ehkäisyä tässä uskaltaa rueta käyttämään. Kondomi ei innosta, pillerit ja niiden oireet mietityttää...selibaatti?
Kapien on nyt jotenkin juuttunut kanavaan tmv
Pelottaa niin maan p*rkeleesti! Miten se saadaan veke? Kuinka paljon saan kitua?
Kyseessä Mirena ja laitosta 2,5kk. joudun tekee jonkun haittakorvaus-jutun et saan rahoja kapistuksesta ees takaisin.
NEVER AGAIN kierukkaa mulle! Niin oli odotukset korkeella. kaverit kehu jne... Sit mulle joka aina vierastanut ajatusta vieraasta esineestä kehossa
Mitä ehkäisyä tässä uskaltaa rueta käyttämään. Kondomi ei innosta, pillerit ja niiden oireet mietityttää...selibaatti?