Kierukka lähtee tänään! Kysymyksiä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äitikissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon noita kierukoita poistanut. Toisilla on nipistäny vähän enemmän, toisilla ei oo kuulemma tuntunu miltään. Kierron vaiheesta en osaa sanoa, koska osalla ei oo ollu aikoihin kuukautisia kierukasta johtuen jne. Buranaa voi ottaa, jos tuntuu kipeeltä poiston jälkeen. Toisilla on tullut vähän veristä vuotoa poiston jälkeen.

Kiitos:) Vähän jännitän etukäteen aina kaikkia toimenpiteitä, niin mukavaa kuulla että ei ole toisillakaan ollut kamalaa. Ei siis ole verrattavissa kuitenkaan kierukan asennukseen? Se kun oli mulla ainakin aika kivulias kokemus.

Alkuperäinen kirjoittaja Äitikissa;25132938:
Kiitos:) Vähän jännitän etukäteen aina kaikkia toimenpiteitä, niin mukavaa kuulla että ei ole toisillakaan ollut kamalaa. Ei siis ole verrattavissa kuitenkaan kierukan asennukseen? Se kun oli mulla ainakin aika kivulias kokemus.

Kyllä mä sanoisin, että poistaminen sattuu vähemmän. Se käykin nopeemmin. Mutta sekin on tosi yksilöllistä. Ja voihan se olla, että jos kierukka on ollut kauan, niin se saattaa olla vähän tiukemmin "kiinni" ja poistaminen tuntuu kipeeltä. Harvoin niitä kyllä joudutaan sieltä "kaivamaan" ulos, eli tulee sievästi kun vähän langoista nykäsee. Kuulemma jotkut poistaa kierukan itse.

Yhteistyössä