kierukka tulossa ulos -> muilla käynyt näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttäääää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttäääää

Vieras
Miten teillä toimittiin tässä tilanteessa? Lekuri sanoi että kk sisällä tulisi ulos, mutta eipä ole tullut. Koko ajan (nyt 3kk) epämääräistä tuhruvuotoa välillä verta. Yksi antibiottikuuri tulehdukseen, mutta eipä se auttanut. Otettiinko teiltä vekotin pois ja olisi kiva tietää, suojaako kierukka enään, kun on jo osittain liiikkunut pois???? En saanut vastausta tähän tk:sta ja soittoajan lekuriin vasta tammikuun puolelle. p.hana.... Kalliiksi tulee, mistäköhän sais rahat ehkäisykapseliin =(

Kyllä mulla se otettiin saman tien pois, kun lääkäri totesi että ulos on tulossa. Eikö teillä ole ehkäisyneuvolaa, johon voisit soittaa? Vai hoitaako teillä tk ehkäisyasiat? Ei sen ehkäisytehoon ainakaan voi enää luottaa, kun on kerran pois tulossa.

Juup eli kävin tarkistuksessa epämääräisten vuotojen takia... Itse en niitä pirun lankoja ole koskaan tuntenut kun olen yrittänyt niitä etsiä =) Tarkastuksessa lekuri ihmetteli näkyvien lankojen pituutta... oli 7-8cm pitkät ja pitäisi olla pari senttiä. Olemme muuttaneet eri paikkakunnalle, jossa kierukka laitettiin, eikä minulla ollut mitään hajua minkä pituiseksi langat olivat jättäneet... lekurit kuulema joskus "unohtavat" poikkasta langat oikean pituisiksi??? Soittelin sitten asentaneeseen tk:hon ja sain vastauksen että pitäsi olla 2cm langat... joten ulos on lähtenyt...

Itse pyysin gyneä tekemään langoista mahdollisimma lyhyet.

Jos kierukka on tullut/tulossa ulos, niin nythän sitten tiedät ettei ehkäisytehoa enää ole. Ja uuden kierukan yhteydessä voi mainita että langat lyhyeksi kiitos. Monet gynet ne laittavat kysymättäkin.

Itse pyysin gyneä tekemään langoista mahdollisimma lyhyet.

Jos kierukka on tullut/tulossa ulos, niin nythän sitten tiedät ettei ehkäisytehoa enää ole. Ja uuden kierukan yhteydessä voi mainita että langat lyhyeksi kiitos. Monet gynet ne laittavat kysymättäkin.

Juu tuskin enää laitan kierukkaa... vuosi meni hyvin, mutta turhan kalliiksi tulee jos joutuu jatkuvasti laittaamaan... eikä laitto mitään herkkua ollut =(

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä;22758183:
kahdesti, mutta kummalllakaan kertaa ei tullut kokonaan, vaan poistettiin kanavasta.

Mitä sinulle sanottiin silloin ehkäisytehosta / tehottomuudesta??? Ihmettelen ku lääkäri ei mitään sanonut ja tyhmänä en tajunnut silloin kysyä...

Yhteistyössä