Kiesus, että voi ärsyttää... (huuto.net- asiaa taas)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toisiakin ajatteleva myyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toisiakin ajatteleva myyjä

Vieras
Huuto sulkeutuu... menee monta päivää, mutta mitään ei tapahdu. Maksua "saa" odottaa monta päivää ja sitten kun maksaa niin ei voi erillisestä pyynnöstä huolimatta ilmoittaa, että on maksanut!!!

MIKSI??

Itsellä on tapana maksaa viim seuraavana päivänä huutamani tuotteet, koska jos huudan niin mulla on aina se raha valmiina. En huuda jos ei ole sulkeutumishetkellä rahaa, koska ITSE en halua, että myyjä joutuu odottamaan monta päivää sitä maksua... Pokkeus voi olla esim. niin, että huuto sulkeutuis ma ja saisin ke tilin. Sitten voisin huutaa, mutta ilmoittaisin myyjälle maksavani ke.

Kirjeitä saa viedä postiin about joka päivä tai sitten ne nopeat maksajat "saa" odottaa nopeasta maksusta huolimatta monta ylimääräistä päivää...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joillakin saattaa olla elämää myös huutonetin ulkopuolella.

Helpottiko?
Onko nyt helpompaa mennä mielistelemään muita äitejä ja esittämään täydellistä johonkin täydelliseen pikku äiti-vauvakerhoon?

Ei kaikki siellä päivystä jatkuvasti. Huutonetin säännöissäkin neuvotaan odottaman viikon verran ensimmäistä yhteyden ottoa.

Kannattaa hankkia kirjevaaka ja postimerkkejä sekä helposti-kuoria kotiin, niin ei tarvitse kaikkea sinne postiin raahata, vaan voi tiputtaa lähimpään postilaatikkoon.

Minäkään en ymmärrä näitä hidastelijoita. Etenkin nyt kun on se hieno "Osta heti" -toiminto. Huudetaan kyllä heti, mutta maksua saa sitten odottaa viikkotolkulla... :headwall: Sitten kun ystävällisesti muistutat asiasta, saat kiukkuisen vastauksen viestiisi (vähän kuten tyyliin "joillakin saattaa olla elämää myös huutonetin ulkopuolella" ). Idiootit.

Ei kaikki siellä päivystä jatkuvasti. Huutonetin säännöissäkin neuvotaan odottaman viikon verran ensimmäistä yhteyden ottoa.

Kannattaa hankkia kirjevaaka ja postimerkkejä sekä helposti-kuoria kotiin, niin ei tarvitse kaikkea sinne postiin raahata, vaan voi tiputtaa lähimpään postilaatikkoon.

On jo. Mutta lähin postilaatikko on silti 4km päässä. Kaikki EI asu kaupungissa!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja sädekehä ei loista:

Helpottiko?
Onko nyt helpompaa mennä mielistelemään muita äitejä ja esittämään täydellistä johonkin täydelliseen pikku äiti-vauvakerhoon?

siis mitä sää sekoilet? Nyt ei ollu kyse äiti-vauvakerhoista vaan huutonetistä.

Ei kaikki huutajat tai myyjät päivystä koneellan 24h, joten joskus joutuu odottamaan muutaman päivän yhteydenottoa.

on sellanen käytäntö että viikonlopopusin en konetta aukase eli jos huuto loppuu pe niin otan yhteyttä "vasta" ma!
Huutoni maksan yleensä seuraavana arkipäivänä joten en edes maksa viikonloppusin! ja negaa en tän takia ole saanut!

Helpottiko?

Ei kaikki huutajat tai myyjät päivystä koneellan 24h, joten joskus joutuu odottamaan muutaman päivän yhteydenottoa.

Säälittävä tuo sun asenne, että "kaikki ei päivystä 24 h koneellaan". Pitääkö kaikki aina kääntää äärimmilleen??? Mä en oleta kenenkään vastaavan/maksavan tunnin sisällä huudon sulkeutumisesta, mutta jos jatkuvasti odotan yhteydenottoa monta päivää (jopa 6-7pvää) niin se on hiukka eri juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Helpottiko?

Säälittävä tuo sun asenne, että "kaikki ei päivystä 24 h koneellaan". Pitääkö kaikki aina kääntää äärimmilleen??? Mä en oleta kenenkään vastaavan/maksavan tunnin sisällä huudon sulkeutumisesta, mutta jos jatkuvasti odotan yhteydenottoa monta päivää (jopa 6-7pvää) niin se on hiukka eri juttu.

no ei mun mielestä 6-7 päivää ole hirveän pitkä aika oottaa yhteydenottoa.

Helpottiko?

Mutta sä taidatkin olla juuri tällainen viivyttelijä... :)
Ehkä siksi.

Helpottiko?

Mutta sä taidatkin olla juuri tällainen viivyttelijä... :)
Ehkä siksi.

no ikinä en ole viivytelly vaan maksanut heti...:) kaikki ei vaan ole yhtä nopeita;)

Millä nimimerkillä sä olet huutiksessa?
Tiedänpä varoa, etten sulta huuda mitään.
Mulla ainakin menee helposti monta päivää, että ehdin hädin tuskin sähköpostit kurkata, enkä niitäkään aina edes lue kaikkia ja vastaaminen varsinkin jää myöhempään ajankohtaan, jos sattuu olla kiirekausi.
Huutikset sun muut palstat ei ole mun elämässä etusijalla tärkeysjärjestyksessä. Jos tuo sääntöjenkin suosittelema viikon odottelu ei sulle käy, niin voi voi.

Muista laittaa omakuvaukseen, että olet tuollainen tiukkapipo, joka vaatii nopeaa maksamista, niin osaamme vältellä huutamasta sinulta.

Yleensä maksan samana päivänä, kun saan maksutiedot, mutta joskus on niin, ettei koneelle satu pääsemään useampaan päivään. Varon aina huutamasta niiltä, joilla on hirveät ukaasit yhteydenotoista ja maksuehdoista.

Mun mielestä pitää vastata ja maksaa heti kun huuto sulkeutuu. Miksi käyttää koko huutonettiä jos elämä on niin hektistä ettei ehdi laittaa itselleen muistutusta milloin huuto sulkeutuu,ja toimia sen mukaan?

Mun mielestä on sillä tavalla koteliastakin toista kohtaan, että ei anna odottaa kovin montaa päivää..
Itte suurinpiirtein muistan milloin huutamani kohde menee kiinni, niin osaan sitä s-postiakin sieltä odottaa. Sittenpä kun saa sen tilinumeron niin laitan rahat samointein menemään ja yleensä vielä viestin takas myyjälle että rahat on laitettu.
Ei siinä ole mitään vaikeeta..

Alkuperäinen kirjoittaja nopea vastaaja:
Miksi käyttää koko huutonettiä jos elämä on niin hektistä ettei ehdi laittaa itselleen muistutusta milloin huuto sulkeutuu,ja toimia sen mukaan?
Varmaan siksi, että sitä voi käyttää kotoa päin, kun meillä päin ei ole kirppiksiä....

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Miksi käyttää koko huutonettiä jos elämä on niin hektistä ettei ehdi laittaa itselleen muistutusta milloin huuto sulkeutuu,ja toimia sen mukaan?
Varmaan siksi, että sitä voi käyttää kotoa päin, kun meillä päin ei ole kirppiksiä....

Niin mutta se mun pointti olikin se,että jos huudat jotain, niin silloin olet myös koneella huudon sulkeutumassa ottamassa yhteyttä myyjään ja maksamassa sen huudon. Tai ainakin parin lähitunnin aikana:)

Niin mutta se mun pointti olikin se,että jos huudat jotain, niin silloin olet myös koneella huudon sulkeutumassa ottamassa yhteyttä myyjään ja maksamassa sen huudon. Tai ainakin parin lähitunnin aikana:)
Ei kaikki huutajat läheskään ole siellä paikalla. Itse olen lähes kaikki ostokseni tehnyt, että olen huutanut suhteellisen alkuvaiheessa ja muita tarjouksia ei ole sitten ilmestynyt. Ja toiset käyttävät korotusautomaattia. Eivät kaikki siellä ole kyttäämässä viimetipassa.

Mä ihmettelen kans, et siinä kuitenkin näkyy huudon sulkeutuminen, niin jos itse huutaa, eikö huudon sulkeuduttua osaa sitä viestiä odottaa että on voittanut. Kun sieltä jotain huutaa, mielestäni pitää huomioida se huudon sulkeutumis ajankohta myös.

Hah, mä näin viimeyönä unta, et olin joko myymässä tai ostamassa huutonetista ja hoksasin, et joku huuto oli jo sulkeutunut, mutten ollut käynyt sivuilla moneen viikkoon... koskaan en vain ole unien ulkopuolella myynyt enkä huutanut :whistle:

Hei oikeesti!! :headwall: Tää menee jo liian paksuksi! KUKAAN ei VOI vaatia, että huutajat päivystää siellä kellon ympäri - se on aivan selkeä homma! |O Mä en TODELLAKAAN valvo keskelle yötä sen takia, että joku kohde sulkeutuu silloin, vaan mulla tosiaan on sitä kuuluisaa muutakin elämää ja mun on pakko mennä ajoissa nukkumaan, että pääsen aamulla ylös. Jos on noin tiukkapipoisia myyjiä, ettei ole varaa odottaa päivää tai vaikka kahta, niin silloin on todellakin myymättä! Ja kun huutonetin säännöissä sanotaan aivan selkeästi, että yhteyttä voi molemmin puolin odotella viikonkin, niin sitten on myös myyjän pakko se asia hyväksyä tai kuten sanoin - olla myymättä. Ymmärrän kyllä, että itse kukin tykkää saada rahansa mahdollisimman pian, mutta ketään ei voi vaatia päivystämään huutoja kellon ympäri!! Ja kun varmaan ei useinkaan kyse ole siitä, etteikö olisi sitä rahaa, mutta kun ihmisten on tehtävä esim. töitä, että saa sitä huutorahaa, niin ei sille tietsikalle välttämättä pääse joka päivä. Olen itsekin myyjä, mutta sentään ymmärrän, että sitä elämää on myös netin ulkopuolella - kuten itsellänikin ja pystyn kyllä odottelemaan sen viikon sitä maksua - niin tiukassa mun talous ei sentään ole... Jos sinulla on, niin kehottaisin menemään oikeisiin töihin...

mulla on yoleensä tapanan laittaa johonkin muistiin millon huutamani kohde ja myynnissä oleva kohde sulkeutuu,kerran päivässä käyn kattomassa sähköpostin josjoku on nakanny yytä kosksien myynnissä olevia tuotteita.
eilen meni rattaiden huuto kiinni ja odottelen ensviikonloppuun ja toivon että ensviikolla sais nuo tuosta jaloista pyörimästä.

Mulla on vissiin sit käynyt hyvä säkä koska olen aina saanut meiliä tai laittanut meiliä huudon sulkeuduttua. Jos olen huutamassa jotain niin tottakai katson ennen sulkeutumista olenko viimeinen huutaja. Joskus on mennyt ihan minuuteille että olen voittanut tai hävinnyt huudon. Jos minä joutuisin odottamaan viikon yhteydenottoa niin kyllä jäisi kaupat tekemättä sellaisen myyjän/ostajan kanssa.
Myös silloin kun huuto jää alle HV:n otan yhteyttä myyjään ja kysyn hintaa millä on valmis myymään, ja samantien maksan sovitun hinnan.

Jos on oikeen tärkee ostos, mitä huutiksesta kyttää, niin kyllähän sen kohteen sulkeutumiseen odottaa ja vahtii ettei kukaan huuda yli, vaikka sulkeutumisajankohta ois keskellä yötä..:)

Yhteistyössä