kiharoiden tekemisestä + aineista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mulla on hyvä GHD:n suoristusrauta, jolla saan tehtyä tosi kivaa kiharaa, mutta ne suoristuu ihan hetkessä. Mulla on pitkät ja lasimaiset hiukset, joten niissä on hankala saada pysymään kiharoita. Onko jolloin suositella jotain hyvä vinkkejä kuten, mitä ainetta kannattaa kokeilla laittaa ennen kihartamista jne. Kiitos avusta!

Mulla ghd on tosi hyvä suoristamiseen ja kiharoitakin tekee hienosti, mutta mä uskon, että ongelma on mun hiuksissa ja hyvät pohja-aineetkin löytämättä. Kampaajatkin on tuskastelleet mun hiuksien kanssa, kunovat kiharoita tehneet.

[QUOTE="a p";22161763]Mulla ghd on tosi hyvä suoristamiseen ja kiharoitakin tekee hienosti, mutta mä uskon, että ongelma on mun hiuksissa ja hyvät pohja-aineetkin löytämättä. Kampaajatkin on tuskastelleet mun hiuksien kanssa, kunovat kiharoita tehneet.[/QUOTE]

joo, kiitti vaan, kai mun on se pakko sit tilata.... :D

Mä yleensä pesen hiuksen ja laitan niihin pyyhekuivina muotovaahtoa ja jotain lämpösuojaa. Tigillä on yks aika hyvä suihke, sellanen limenvihree, jonka nimeä en tietenkään muista. Sit kuivaus föönillä ja kiharoita vääntämään, kun tukka on oikeesti kuiva. Päälle lakkaa.

Yhteistyössä