KIHOMADOISTA (jälleen...)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Krisse"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Krisse"

Vieras
Löysin sitten jälleen kerran iteltäni kihomadon... edelliset oli siis neljä kuukautta sitten, sitä edelliset muistaakseni kolmea kuukautta aiemmin. Ajattelin nyt vaan sitä, että nuo Pyrvinit maksaa iha mielettömästi kun niitä joutuu pari pakettia aina ostamaan. Että kannattaako mun mennä huomenna apteekkiin ja ostaa taas uusi satsi vai auttaako jos laitan heti aamusta petivaatteet ja muut pesukoneeseen ja saunaan? vai eikö se, että löytää jo yhden madon tarkoita sitä että niitä on kyllä enemmänkin? kun alkaa jo suoraansanoen vituttaa tää touhu

Eipä sitä tiiä :( laita nyt jotain paksua salvaa peräaukkoon (miel. sinkkipastaa) niin ne madot ei pääse yöllä munimaan. Kyllä mä syöttäisin ne Pyrvinit, en luottais pelkkään siivoamiseen, meilläkin nyt kolmas satsi varmuuden vuoksi kuukaudentakaisiin matoihin.

Eihän se siivoaminen niitä matoja sun takapuolestasi häädä. Jos ei pyrvinillä lähde, käyt lääkärissä ja saat reseptilääkkeenä vahvemman lääkekuurin.

Juu, pitää varmaan ostaa taas uus kun kerran vahinko on jo tapahtunut... mietin vaan että mitä jos alkaisin ottaa noita pyrvinejä parin viikon välein pari kappaletta kerralla, niin estäsikö se uusien matojen syntymistä?

oon lukenu ettei kihomatoihin auta ku lääke. Hae resepti, onnistuu yleensä ihan soittamalla terveyskeskukseen.. Vermox, joka maksaa 14 e 6 kpl satsi. Meille määrättiin joskus tehokuuri näitä, eli 3 tablettia 3 vrk ajan ja uusinta 2 viikon päästä. Ja kun perheessä 6 ihmistä, tuli tämä tehokuuri maksaan meille 240 e... mut riittää kyllä ihan 1 pilleri. Meillä ei noi pyrivinit oikeen auttanut.

Yhteistyössä