Kihomadoista vielä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kyselen vaan,että kun me ollaan syöty jo 2 pyrvin kuuria ja tokasta nyt noin 2 viikkoa ja siivottu ollaan melkeenpä joka päivä. Pyyhitty oven karmeja ,vessaa siivottu,pyyhitty tasoja,valonappuloita ,jääkaapin kahvaa sun muuta kivaa,niin pinemmällä taitaa siltikin olla matoja vileä.No soitin neuvolaan ja ollaan saamasa se vermox kuuri,niin siivoonko nyt kaikki taas uudestaan?Millain te muut olette toimineet kenellä ei ekoista kuureista ole ollut hyötyä?? Tietty lakanat vaihdetaan,mutta siis toi nuorin käyttää vielä yövaippaa jotenka ei pääse onneksi raapimaan itseään nin ei kai ne munat nytte ympäristöön ole taas voinut levitä? KERTOKAA JOKU KELLÄ KOKEMUSTA!

Meillä on ollut ja kyllä sanoisin että siivoa uudelleen vielä kertaalleen,ja lapsille teroita mieleen että KÄSIÄ EI SUUHUN!!!!kynnet lyhyeksi ja alsuvaatteiden vaito joka aamu sekä käsienpesu.sitkeässä ovat mutta kun jaksat kunnolla hoitaa niin kyllä ne lähtevät=)

meillä on parhaillaan toinen vermox annos otettu ja siivoiltu,totta on et kun on monta viikkoa putkeen tässä siivonnu ja hinkannu joka paikkaa,alkaa pikkuhiljaa tympästä mut enpä ainakaan minä uskalla lopettaa siivousta ennenkuin ollaan varmasti kuivilla... |O

pakko tunnustaa että mä en koskaan ole kummemmin suursiivonnut kun niitä matoja on ollut. Ihan perus siivous ja patjojen imurointi tietty sängyn peseminen on se tärkee ja oven kahvat. Siinä se. Ollaan joka kerta otettu suoraan se Vermox kuuri.
Kun toi pyrvin on niin kallis ja sitä pitää ottaa kilomaaräisesti.

Juu se ei oikeen vaan mee jakeluun tolle 3 veelle,että käsiä ei suuhun voi laittaa:( Mä olen kanssa hinkannut sänkyjä ja pessyt leluja,mut en mä tiedä ei kyl jaksas enään:(Helvetti näitä saakutin matoja ja täi juttuja! Meillä on ollu kerran enne pari vuotta sitte ja sillon päästiin eroon ihan pyrvinillä ja nytte sitte ei...Pitääköhän nytte sitte verhoja alkaa vaihtelee vielä sun muuta? Ja pitääkö mun nytte sitte taas odottaa seuraavaa päivää lääkeen otosta,että voi siivota vasta siis lelujenkin osalta? ÄRSYTTÄVÄÄ!

ollaan pääty eroon jokakerta vermoxilla ilman mitään hullua siivousta. lakanoiden ja pyyhkeiden vaihto ja siivous ( ovenkahvat ym pyyhitty ) . ei oo kertaakaan tulleet takas,

Yhteistyössä