Kihomadot! Mitä tehdä kun lääke ei auta?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mäenkestä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mäenkestä

Vieras
Voi apua. Tytölläni, 5v on kihomatoja. Huomasin yhden maanantaina ja sain reseptin Vermoxiin. Söimme koko 6-henkinen perhe tabletit maanantai-iltana. Sen jälkeen en ole muuta tehnyt luin siivonnut. Pesukone on käynyt tauotta siitä lähtien, olen pessyt ihan kaiken. Osa leluista on viety varastoon, osaa pesty ja saunotettu. Joka paikka on hinkattu ja desinfioitu. Koko elämä on pyörinyt siis siivoamisen ympärillä siitä lähtien. Eilen illalla tytön kakassa oli vielä eläviä matoja. Tänä iltana oli toivo korkealla josko olisivat hävinneet, mutta niin vaan taas tänä iltanakin kakassa oli eläviä matoja.

Musta tuntuu, että tulen hulluksi. Ihan just. Muulla perheellä ei ole oireita, mutta tytöllä tuntuvat suorastaan vaan pahenevan. Tosin nyt ei nukkumaanmennessä valittanut enää kipua/ kutinaa. Voiko se lääke vielä tehota? Sen ottamisesta nyt siis 2 vrk.

Onko muita jolla lääke ei ole tehonnut?? Mitä mä nyt teen?!!

Jaksamista! Pyrvin on parempi kuin Vermox - mutta jos on käynyt niin, että käsi on käynyt pepussa ja sieltä suuhun niin tiedossa on vielä toinen kuuri noin kuuden viikon kuluttua... Ja välissä vielä uusi lääke noin kaksi viikkoa ensimmäisen jälkeen jotta uusikin sukupolvi ensimmäisestä satsista tuhoutuu. Normaali siivous riittää - minä putsasin ovien kahvat, valopainikkeet ja sängyn laidat sekä imuroin vähän useammin. Myös lakanat tuli vaihdettua normaalia useammin. Kurjia öttiäisiä!

Luulisi, että olisivat jo kuolleet vai mikä veltostuminen niille nyt tapahtuukaan. Jospa soittaisit ja kysyisit pitäiskö teidän ottaa nyt heti uusi lääkesatsi..? Tsemppiä!

Yhteistyössä