M
Mäenkestä
Vieras
Voi apua. Tytölläni, 5v on kihomatoja. Huomasin yhden maanantaina ja sain reseptin Vermoxiin. Söimme koko 6-henkinen perhe tabletit maanantai-iltana. Sen jälkeen en ole muuta tehnyt luin siivonnut. Pesukone on käynyt tauotta siitä lähtien, olen pessyt ihan kaiken. Osa leluista on viety varastoon, osaa pesty ja saunotettu. Joka paikka on hinkattu ja desinfioitu. Koko elämä on pyörinyt siis siivoamisen ympärillä siitä lähtien. Eilen illalla tytön kakassa oli vielä eläviä matoja. Tänä iltana oli toivo korkealla josko olisivat hävinneet, mutta niin vaan taas tänä iltanakin kakassa oli eläviä matoja.
Musta tuntuu, että tulen hulluksi. Ihan just. Muulla perheellä ei ole oireita, mutta tytöllä tuntuvat suorastaan vaan pahenevan. Tosin nyt ei nukkumaanmennessä valittanut enää kipua/ kutinaa. Voiko se lääke vielä tehota? Sen ottamisesta nyt siis 2 vrk.
Onko muita jolla lääke ei ole tehonnut?? Mitä mä nyt teen?!!
Musta tuntuu, että tulen hulluksi. Ihan just. Muulla perheellä ei ole oireita, mutta tytöllä tuntuvat suorastaan vaan pahenevan. Tosin nyt ei nukkumaanmennessä valittanut enää kipua/ kutinaa. Voiko se lääke vielä tehota? Sen ottamisesta nyt siis 2 vrk.
Onko muita jolla lääke ei ole tehonnut?? Mitä mä nyt teen?!!