Kiihkeä hetki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Janoat mun vartaloa kun kuljet ohi keittiössä, puristat mua pepusta, otat minusta takaa haliotteen ja suutelet niskaa, kaulaa ja näykkäät hellästi korvanlehteä. Taivutan itseäni taaksepäin, kätesi alkavat vaeltaa mun vartalolla, aamuisen seksin jälkeen olen ollut päivän ilman rintaliivejä, puristat rintoja hellästi. Otat nännin suuhun, pyörität kieltä sen ympärillä ja kuulet kuinka hengitykseni kiihtyy. Suutelemme tulisesti. Tunnen kuinka kalusi painaa mun reittä vasten. Taivutat minut ruokapöydälle selälleen ja avaan jälleen jalkani. Pilluni on vielä turvoksissa aamun jäljiltä ja tuntuu todella tiukalta kun työnnät kaksi sormea sisään. Annat kieltä mun klitorikselle samalla kun sormet ovat löytäneet g-pisteen. Lantioni liikkuu joka suuntaan mutta pidät mua paikoillaan. Tunnet kuinka pilluni sykkii orgasmin kourissa sormisi vasten… et lopeta vielä vaan työnnät kovan kalun mun turvonneeseen pilluun. Hyväilet vuoroin rintoja, vuoroin klitorista. Nautit kun näet minun punoittavat posket, rintakehän ja kuuntelet kun pillunii litisee ottaen munasi vastaan. Vaihtelet tahtia, välillä hitaasti ja välillä nussit mua niin että voihkin nautinnosta. Tunnet munassasi kuinka pilluni rupeaa supisteleen orgasmin merkiksi, se tiukkuus saa sinut räjähtämään sisääni. Huohotamme,

Yhteistyössä