Kiihko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Korppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Vieläkö sormesi liukuvat kiimaisessa pillussasi? Runkkailen kaluani samalla kun kirjoitan. Levitä jalkojasi niin laskeudun syliisi ja maistelen lempeäsi. Hyväilen reisiäsi ja suutelen ...

Levitän lisää jalkojasi työnnän varovasti sormeni märkään pilluusi. Oletpa liukas. Liikuttelen sormeani hitaasti edestakaisin ja välillä hieman rajummin. Kaluni sykkii jo kuumana...

Kiemurtelet kieleni käsittelyssä ja painat päätäni vasten lantioitasi. Kuulen voihkintasi ja tunnet pian saavuttavasi huipun. En jatka kielelläni loppuun asti vaan pyydän sua imemään kaluani...

Korppi otatko kaluni suuhun? Haluatko imeä sitä? Kyrpäni seisoo kovana ja se odottaa suutasi. Liikuttelen hitaasti esinahkaa eestaas ja puristelen terskaani kovasti. Aaah! Tekee niin hyvää...

Ilomielin imen. Laskeudun eteesi. Nuolaisen kalusi päätä. Otan kyrpäsi käteeni. Runkkaan sinua samalla kun otan suihin. Näet, kuinka kova kullisi liukuu eestaas huulieni välissä. Tietäisit vaan, miten märkä mä oikeasti olen...

Aah,kiihotat ja imet mua mahtavasti. Tunnut tosi hyvältä. Arvaa vaan miten kovana mä olen? Oikeasti siis? Mun on pakko runkata kovempaa, ime mua kulta!

Puristan huuleni kalusi ympärille tiukemmin. Nuolen kaluasi ja runkkaan samalla kun imen. Otan kovan kyrvän pois suustani. Hieron kiveksiäsi. Runkkaan sinua. Kutittelen terskaa kielellä. Nuolen kaluasi. Otan sen jälleen suuhuni ja alan imeä. Mä muuten makoilen sängyssä lähes alasti ja hyväilen itseäni. Uuh, miten kiimaseks mä itseni tunnen. Ajatus siitä, että runkataan yhtä aikaa, kiihottaa tosi paljon.

Saanko imeä sun ihania rintojasi? Meinaa lasti lentää,kun kuvittelen sun kätesi leikkimässä kalullani. Huulesi ja kielesi terskallani. Tekee hirveästi mieli painaa kalu märkänä tykyttävään pilluusi.

Aah, ime vaan. Puristelet rintojani ja imaiset nänniä. Uuh..Mun on pakko ottaa dildo käyttöön. Olispa se sun kova kyrpä, joka märässä pillussani soutaa.

Hieron kädelläni toista rintaasi ja nuolen kielelläni toista. Puraisen hellästi nännistäsi ja pyörittelen sitä kieleni päällä. Ihanasti kiihoittuneet tissisi lisäävät kullini pakotusta. Ooh pakko pidätellä... Hieron nyt terskaani hellästi,se on päästään melko kostea... Aah! Kohta haluan painaa kullini sisääsi... Oletko kohta valmis?

Olen hieronut itseni märäksi. Kuuluu litinää, kun työntelen dildoa eestaas. Mä haluaisin sut oikeesti sisääni... Kuulisitpa sen litinän..

Siirryn ylemmäs.Suutelen sua kiihkeästi ja kielesi tuntuu suussani, vastaan suudelmaasi. Käteni on siirtynyt rinnoiltasi pillullesi, jota hyväilen kiihkeästi. Nesteesi valuvat sormilleni, kun suutelen kaulaasi. Tunnen pillusi sykkivän. Siirryn alemmas ja vien kyrpäni kohti kiimaista pilluasi. Suorastaan anelet sitä sisääsi. Kävisitkö siten,että työntyisin suhun takaa päin? Oi kuinka tekee kovasti mieli sua. Voin vain kuvitella sut sauvoinesi ja se vaan lisää mun kiihkoa.

Tunnen kalusi pilluni huulilla. Upotat sen sisääni takaapäin. Uuh, kun tekee hyvää... Katselen, kuinka sauva liukuu eestaas pillussa. Sormilla hieron klittaa. Oiih, miten mä haluaisin naida sun kans oikeesti..

Sivelen kiinteää takapuoltasi ja sormeni uppoavat kosteaan vakoosi. Koko vartalosi värähtää hieman. Käännyt ja anelet,että tulen sisääsi. Otan rajusti kiinni pakaroistasi ja työnnän kaluni huulillesi. Se liukuu helposti sisään ja aloitan naimaan sua kovasti. Vastaat ihanasti työntöihini ja voihkit kiimasta. Seuraan paksun kaluni liikkeitä ja se saa myös minut voihkimaan nautinnosta. Huone täyttyy kiimasta ja litinästä. Kumpa olisit nyt tässä... Aah!

Mä en kestä enää kauaa... Pakko pidätellä...Aah...Tulee...Melkein...Ooh! Tuutko mun päälle, voin hieroa samalla klittaasi, kun kyrpäni on pillussasi?

Aah, ihanaah.. Myötäilen sinun liikkeitäsi. Aah, työntelen dildoa eestaas pillussani. Olisitpa oikeesti tässä. Muuten, haluttaako sua koko ajan? Mun kupeita kuumottaa jatkuvasti. Mä saan olla sormella monta kertaa päivässä. Sun kalu soutaa niin ihanasti mun sisällä. Naitaispa oikeesti.

Haluttaa usein ja varsinkin nyt kun kuvittelen meitä naimassa. Panettaa tosi paljon. Olen runkkailut täs samalla ja kohta muuten lentää... Mäkin haluisin sua! Tuu nyt mun päälle vai haluutko et nuolen pilluasi?

Mennään 69iin. Mä haluan pitää sua hyvänä. Aah, ihanasti nuolet, uuaah.. Mä hyväilen sun kalua sormin, huulilla ja kielellä. Kun mä olen litisevän märkä ja sä kivikova, vaihdetaan asentoa. Istahdan kyrvällesi. Se liukuu sisään kuin itsestään. Sitten alan soutaa hitaasti. Tartut pakaroistani kiinni ja myötäilet lantioni liikettä. Ajattele, jos tavattais. Naitais varmaan ensimmäisessä mahdollisessa paikassa.

Tulet päälleni,ohjaat kaluni sisääsi. Otan kiinni sua lantiosta ja sormella hieron varovasti turvonnutta klittaasi. Haen kosteutta sormiini pillustasi ja leikittelen klitallasi. Vartalosi alkaa täristä,lantiosi vatkaa villisti, tunnen, että sulta tulee. Samalla työnnän vasten liikkeitäsi kyrpäni pohjaan asti. Pillusi puristuu tiukasti kaluni ympärille. En voi itsekään enää pidätellä. Laukeamme samanaikaisesti. Jäät syliini raukeana... Varmasti panisin sua kunnolla. Ainakin nyt himottaa valtavasti. Mun on runkattava lasti liikkeelle. Nyt en pidättele enempää. Kuvittelen sut tähän päälleni...

Status
Viestiketju on suljettu.