Kiihko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Korppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Aah.. Mä kuvittelen itseni sun päälle. Tunnen sun kalun sisälläni. Aah, työntelen dildoani tiuhaan tahtiin vaossani. Aah, hieron samalla klittaa. Kiihotun yhä lisää tietäessäni sun runkkaavan yhtä aikaa. Uuaah..

Oli mahtavaa olla kanssasi txtkivaa, livenä tietysti vois olla paljon mahtavampaa.. Kunnon lasti muuten tuli. Hyvä olo kiitos sun! Taidan kohta nukahtaa raukeana viereesi. Otetaanko joskus uusiksi? Hyvän yön suukko sulle!

Näkisit sauvan edestakaisen liikkeen. Kuuluisi litinää. Hieroisin klittaa. Ylläni olisi vain seitinohut vaate. Välillä nuolisin ja imisin etusormeani kuin kalua ikään. Kiihottaako...

Arvaa? Mulla sykkii kyrpä jo kovana! Käteni hivelee etumustani. Aukaisen housuni ja hieron jäykistyneen kaluni terskaa. Oot niin kiihottava näky, et meinaa jo tulla käsille. Hieron pallejani runkkaan välillä.

Just noin. Jatka,työnnä dildosi syvälle kiimaiseen pilluusi. Murahtelen nautinnosta kun kiihdytän tahtia puristan käteni tiukasti kaluni ympärille. Lantiosi keikkuu mahtavasti.

Levität jalkojasi. Suutelen kosteaa pilluasi. Työnnät lantiotasi vasten suutani. Kieleni pyörii villisti klitallasi. Työnnän sormeni kiimaiseen pilluusi. Kastan kieleni nesteisiisi ja nussin sua kielelläni. Hieron samalla sormillani klittaasi,alat supistella. Tulet pian suuhuni.

Ihanaa.. Aah.. Voi hani, oon tulossaa... Uuh.. Voitaispa sekstata oikeesti, himottaa niin.. Saanko mä sun ihanan kullin suuhuni? Mä imisin sen juhlakuntoon.

Ime mua kulta! Mä oon oikeesti ihan kuumana suhun. Voi,kun pääsisin luoksesi. Tekee niin mieli. Sä saat mut kiimaan. Mä haluan naida sua oikeesti!

Mä olen oikeesti ihan märkä. Mä otan sun kalun käteeni. Runkkaan sua vähän. Sitten nuolen sun kyrvän kauttaaltaan. Imaisen terskasta. Sitten suutelen ja hieron kevyesti. Sen jälkeen runkkaan sua ja hieron kiveksiäsi. Hetkeen en tee mitään. Sitten otan sun kullin suuhuni ja alan imeä. Samaan aikaan runkkaan sua ja pyöritän kieltä terskalla.

Ilomielin. Värähdän kun kosketat. Tunnet kuinka liukas olen. Mun on pakko hyväillä itseäni. Oltaispa oikeesti 69issä. Jatkan sun kovan kalun imemistä ja runkkaamista. Aah, nuolet ihanasti. Nait mua vuoroin sormillas vuoroin kielelläs. Mulla on verkkohuivi toppina ja seitinohut hame. Pikkareina sellaset läpinäkyvät ""pienet"" narutangat. Niiden päältä on hyvä hieroa himosta märkää pillua..

Mä oon nyt tosi kovana. Sä saat mut tosi kuumaksi. Runkkaan ja ajattelen sua. Haluisin sua oikeasti. Sä saat mut kiimaiseksi. Näykin ja nuolen pilluasi. Kosteutesi tulee läpi ohuiden pikkuhousujesi. Tulenko luoksesi,otatko mut heti?!

Mä runkkaan itseäni. Tietäsit miten kiimanen mä olen. Litisevän märkä... Mä miltei näen kun sä runkkaat. Käsi tuppena kivikovan kalun ympärillä, pitkiä lujia vetoja, välillä kiveksiä puristellen. Se näky saa mut sellaseen kiimaan. Mä hieron klittaa, käytän välillä sormia sisällä märässä kolossani. Otin dildon. Upotan sen sisääni. Uuh... Alan työnnellä sitä eestaas. Aah...

Näytät tosi kiihottavalta dildo pillussa. Olet niin kiimainen ja himottava. Runkkaan kovempaa. Painan terskaani kämmenpohjaan. Kuvittelen,että työnnän sen märkään pilluusi. Otat sen vastaan ja tunnen kireän pillusi kaluni ympärillä.

Käännän paljaan takamukseni suhun päin. Tunnen sun sormet pillussani sun nuollessa mua. Mitä sä teet just nyt? Runkkaatko? Tosi kiihottava ajatus, että tehtäis sitä yhtä aikaa. Uuh, miten mua panettaa oikeesti, ja ajatus susta vetämässä käteen, aah...

Kyllä mä runkkasin eilen ja ajattelin sua dildolla nussimassa. Puhus,kun mun yhteydet pätki. Piti soittaa huoltopalveluun. No sitä sattuu. Annathan mun nussia sua ja sun kiimaista pillua tänään?

Status
Viestiketju on suljettu.