kiihottavaa vierasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heinie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Heinie

Vieras
Viikonloppuna petin melkein miestäni. Olemme olleet yhdessä 10 vuotta ja seksi on todella laimeaa nykyään. Viime lauantaina joudui tilanteeseen jossa olin todella lähellä mennä oikeasti sänkyyn. Se oli jotain niin uskomattoman kiihottavaa suudella vierasta miestä, koskettaa erilaista vartaloa, tuntea hänen halunsa ja erektionsa. Mun mies ei ole katsonut eikä koskenut minua sillä tavalla pitkiin aikoihin. Kaikki se flirtti ravintolassa, pienet katseet, vieraan miehen siirtyminen lähemmäs, kuiskailu ja muka vahingossa hipaisu reiteen, ah olin unohtanut miten paljon voin kiihottua. Ja tietysti kiihotti myös kiinnijäämisen pelko ja se ""tuhmuuden"" tunne. Hän kuiskaili kuinka paljon haluaisi panna mua. Hankasin säärelläni hänen reittään, han huokaili kiihottuneena mua lopettamaan. Kuvailin hänelle miten nuolisin hänen munaansa. Näin miten hänen housuissaan pullotti.
Menimme ulos kesäyöhön kuulaaseen ilmaan, kävelimme yhdessä hotellille päin....Tiesin koko ajan että tämän on pakko loppua tähän, mieskin on naimisissa. Hän vain katseli minua, otti kädestäni kiinni, olin juuri sanomassa että en voi, minun pitää mennä oman mieheni luo....Kun hän tempaisi minut rajusti syliinsä, suuteli kovaa, hetkessä olin litimärkä ja painauduimme toisiamme vasten, tunsin hänen seisovan kalunsa pilluani vasten, ahmin häntä, olin niin kiimassa etten varmaan koskaan. Hän työnsi kuumat kätensä paitani alle rinnoilleni. Olimme syrjässä metsikön laidassa mutta sitten, voih, jotain muita ihmisiä alkoi lähestyä meitä ja jouduimme lopettamaan. Katsoin häntä silmiin ja näin hänen halunsa, itse huohotin ja nännini paistoivat paidan läpi. Mutta sitten hän kuiskasi ""ole kiltti tyttö"" ja kääntyi pois. Tulijat olivat hänen tuttujaan ja hän heilautti kättään ja lähti.
Olin niin kiihottunut kun menin hotelliin, yritin hyväillä miestäni ja saada hänet seksiin kanssani mutta ei. Olen tyydyttänyt itseäni monta kertaa tämän parin päivän aikana. Nyt ymmärrän miksi ihmiset pettävät, se on väärin mutta niin _helvetin_ kiihottavaa. Väärin miestäni kohtaan...Mutta miten saisin omaan parisuhteeseeni takaisin sitä alkuaikojen himoa. Nyt himoitsen kyllä myös miestäni, sillä jäin johonkin ihmeelliseen kiihottuneeseen tilaan ja kuka tahansa kelpaisi...Eli lähinnä haluan _seksiä_. Miksi kaiken pitää olla niin vaikeaa. Pitääkö mun loppuelämä elää ilman intohimoista kunnon seksiä. Olen hyvä sängyssä ja olen suostunut aivan kaikkeen sängyssä mitä mieheni on halunnut, mutta tuntuu että häntä kiinnostaa vaan työ, nukkuminen ja syöminen. Haaveilen vaan siitä että olisimme jatkaneet tämän miehen kanssa ja tehneet kaiken...En saa häntä mielestäni. En halua pettää mutta tarvitsen seksiä!! auttakaa
t . onneton tyttö

Mitä sinä moralisti sitten ehdotat minulle? Pidän miehestäni paljon, mutta seksi ei suju. Millä sen saa sujumaan? vastaa.

Kerran täällä vaan eletään ja tämä tilanne tuli täysin sunnittelematta eteen, ja halu vei voiton, tosin ei loppuun asti...Haaveilen vaan että olisimme jatkaneet

Elämä on niin lyhyt, että miksi siitä ei voisi nauttia!
En minä ainakaan alkaisi kitua ja kuihtua, vaan elämänilo ennen kaikkea. Johan se on terevellistäkin nauttia elämästä. Tämä ihmeellinen ""kristillinen moraali"", joka kieltää melkein kaiken ja tekee nautinnoistakin useimmiten syntiä. Rakastelu on ihanaa, se on vain hyvän tekemistä. Ja onko kaikella pakko olla papin aamen. kun kaksi sielua rakastavat toistensa ruumista, ehkä sieluakin, mikä voisi olla sen kauniimpaa! Itämaisissa uskonnoissa seksi on uskonnon harjoitusta. Ei syntiä, edes vieraan kanssa. Mutta täällä: hirveä meteli uskottomuudesta! Miksi sitten pitää olla uskoton ITSELLEEN? Kaikilla ei ole samanlaiset tarpeet tai halut. Siispä jokainen sallikoon itselleen sen, minkä itse kestää. Ja niin ettei sillä loukkaa toista. Jos kumppani ei halua seksiä tai ei tyydytä, mikset hae sitä muualta. Jos tiedät sen loukkaavan toista, älä kerro ettet loukkaa. Kyllä asian pystyy pitämään omana tietonaan.

Minä suosittelen sitä mika sinusta tuntuu parhaalta!
Niitä nautinnon hetkiä tulee kuitenkin harvoin, sitä harvemmin mitä vanhemmaksi tulemme. Ja sitten kuolemme pois. Ja useimmiten se antaa vain inspiraatiota rakastaa omaa miestään/vaimoaan vain enemmän. Tiedän paljon tapauksia. Joten nauttikaamme tästä lyhyestä maallisesta vaelluksestamme ja maallisesta kehostamme. Rakkaus on positiivista. Syntiä ei ole!

terv
lissu

Elämä on niin lyhyt, että miksi siitä ei voisi nauttia!
En minä ainakaan alkaisi kitua ja kuihtua, vaan elämänilo ennen kaikkea. Johan se on terevellistäkin nauttia elämästä. Tämä ihmeellinen ""kristillinen moraali"", joka kieltää melkein kaiken ja tekee nautinnoistakin useimmiten syntiä. Rakastelu on ihanaa, se on vain hyvän tekemistä. Ja onko kaikella pakko olla papin aamen. kun kaksi sielua rakastavat toistensa ruumista, ehkä sieluakin, mikä voisi olla sen kauniimpaa! Itämaisissa uskonnoissa seksi on uskonnon harjoitusta. Ei syntiä, edes vieraan kanssa. Mutta täällä: hirveä meteli uskottomuudesta! Miksi sitten pitää olla uskoton ITSELLEEN? Kaikilla ei ole samanlaiset tarpeet tai halut. Siispä jokainen sallikoon itselleen sen, minkä itse kestää. Ja niin ettei sillä loukkaa toista. Jos kumppani ei halua seksiä tai ei tyydytä, mikset hae sitä muualta. Jos tiedät sen loukkaavan toista, älä kerro ettet loukkaa. Kyllä asian pystyy pitämään omana tietonaan.

Minä suosittelen sitä mika sinusta tuntuu parhaalta!
Niitä nautinnon hetkiä tulee kuitenkin harvoin, sitä harvemmin mitä vanhemmaksi tulemme. Ja sitten kuolemme pois. Ja useimmiten se antaa vain inspiraatiota rakastaa omaa miestään/vaimoaan vain enemmän. Tiedän paljon tapauksia. Joten nauttikaamme tästä lyhyestä maallisesta vaelluksestamme ja maallisesta kehostamme. Rakkaus on positiivista. Syntiä ei ole!

terv
lissu

Tuskinpa siihen mitään patenttiratkaisua on, mutta pettäminen se ei ainakaan ole! Koska elämme täällä vain kerran, niin pitääkö se pilata tekemällä väärin ihmistä kohtaan, jota sanoo rakastavansa?? Vaikka eihän sitä voi tietää miten paljon se satuttaa, jos ei ole itse joutunut petetyksi. Tällä palstalla vain tuntuu olevan salarakkaat ja pettämiset arvoista ylimpiä ja uskolliset pelkkiä moralisteja. Vaikkakin haukkukaa vaikka miksi, mutta ei minusta toisen satuttaminen ole oikein. Niin pettämisessä väistämättä käy, vaikka miten muuta yrittäisi todistella!

Juu kyllä pettäminen on kivaa, saa vaihtelua seksielämään ja
sitten on taas niin syyllinen olo, että tekee omalle vaimolle
sängyssä vaikka mitä hyvää, tulee vaihtelua omaan tottuneeseen seksielämään, tietysti pitää pitää huoli siitä, että ei jää kiinni.

Elin vastaavassa liitossa, eikä se siitä parane...erosin ja nyt saan ihanaa villiä seksiä sinkkuna aina kun haluan, en vaihtais takaisin, sen verran tärkeä asia seksi on elämässä kuiteskin, tai mulle ainakin.

Niinpä vähän luulen, ettei tästä suhteesta enää tule mitään. Alkuaikona millä kuitenkin oli mahtavaa ja kiihkeää seksiä. Mieheni on hyvä sängyssä ja antaa minulle mahtavia orgasmeja. Nykyään sitä seksiä ei vain ole. Istutaan katsomassa telkkaria, ollaan aina menossa jonnekin, töissä, harrastuksissa, tai liian väsyneitä. Aina on joku syy ettei jaksa ryhtyä hommiin. Tämä onkin huolestuttavaa, että nyt alkaa tehdä mieli panna muiden kanssa. Ensin pitäisi kuitenkin selvittää nykyisen suhteen tila.

En vaan saa mielestäni tuota vierasta miestä. Tiedän mitä olisin tehnyt hänelle jos olisimme jatkaneet...olisi niin tehnyt mieli antaa mennä vaan....

Voin hyvin samaistua Heinieen, ja ymmärrän tuon tuskan. Meillä kaikilla kun on erilaiset tarpeet ja halut seksin suhteen!
Meillä ei tuo avioseksi ollut alun alkaenkaan kauhean kiihkeää ja jossain vaiheessa se meni kyllä jo ""alle arvostelujen"". Minulle, joka olin ja olen vieläkin seksuaalisesti aktiivinen, elämä oli tosi raskasta. Tuli kyllä käytettyä vieraita naisia, joitain jopa vuosissa laskien sekä lisäksi kymmeniä irtopainoksia. Ilman niitä oltais varmasti erottukin, koska seksi oli varmasti niitä suurimpia riidanaiheita suhteessamme. Mutta vaimon oltua neljänkympin korvilla , hän alkoi muuttua ja seksi alkoi muuttua kuin taikaiskusta! Nyt nämä viimeiset neljä- viisi vuotta on ollut parasta seksin saralla koko suhteessamme. Naiselle tämä on varmasti mahdollista, mutta en oikein usko että miehelle tulee tällaisia muutoksia, pikemminkin päinvastoin! Sohva, kaukosäädin ja kalja vetävät enemmän puoleensa! Senkin olen tuttavapiirissä huomannut/kuullut/nähnyt että ne 40-50 miehet, jotka urheilevat ovat huomattavasti aktiiivisempia myös tuon seksin suhteen.
En tosin vieläkään ole päässyt vieraista naisista täysin eroon, mutta vähentynyt niiden käyttö on. Liha on heikkoa!

No sinulla on sitten käynyt onnekkaasti!! Tulispa mun miehellekin oikeen ""into-kausi"" ja heti! Muuttuiko vaimosi yhtäkkiä himokkaaksi lutkaksi vai miten se tapahtui? :)

Asiat eivät ole mustavalkoisia...mieheni käyttää mielialalääkkeitä ja hänellä on ollut/on myös ongelmia alkoholin kanssa. Nämä kaikki vaikuttaa. Mutta täysin ilman seksiä EN PYSTY elämään. Asiasta on vaikea puhua hänen kanssaan. Pakko se kuitenkin on.... Ei musta ole siihen että systemaattisesti alan pettää ja etsiä sopivia kohteita...Mua vaan kiinnostaa seksi ja luen seksijuttuja netistä, katselen kuvia, myös kauniiden naisten seksikkäitä kuvia, ajattelen usein seksiä ja kuvittelen millaista se olisi tuon tai tuon miehen kanssa. Jotakin pitää saada.

Mä oikein pelästyin kuinka heittäydyin tuon vieraan matkaan ja kuinka paljon kiihotuin muutamasta sanasta, katseesta, kosketuksesta...Olen melkein unohtanut kuinka paljon tykkään seksistä ja millaista nautintoa siitä voi saada.

Sitäpaitsi olen ihan varma että en ole yksin. Varmasti moni kärsii seksin puutteesta muuten hyvässä parisuhteesssa. Sitä on vaan vaikea myöntää kavereille.

No ei ihan lutkaksi vaan vähitellen ja tuntuu että jos hänen himonsa tätä menoa yltyy tuo lutka saattaa olla totta viiden vuoden päästä:-}. Aiheuttaakohan paineita vanhenemisen myötä???? Varmasti osasyynä tuohon ""kylmyyteen"" oli kotoa saatu esimerkki ja kasvatus.
Tuo lääke- ja alkoholijuttu on surkea, vaikka useinhan kyllä ne liittyvät tähän haluttomuuteen. Harmi!
Kyllä ilman seksiä eläminen on varmasti lähes kaikille ihmisille mahdotonta , itse en ainakaan voisi edes kuvitella.

Tuo kiihottumisen tunnehan on ehkä kuitenkin se hienoin ja paras hetki koko seksissä. Se tulevan odotus ja naisen vartalosta ja silmistä hehkuva kiihko vie ainakin minulta joka kerta lähes tajun , tai ainakin järjen! Sitä tunnetta ei voi mikään voittaa, ah ja voi!!!! ( Loppuhan on enempi tai vähempi hydrauliikkaa :-D)

Hiukan kyllä harmittelen puolestasi ettet antanut mennä, mutta toisaalta pakko kunnioittaa itsekuriasi. Hiukan jopa kateellinen...

Kuulostat tosi mukavalta mieheltä...samoja ajatuksia. Terassille joku päivä? :)

Luulen kyllä että olisin antanut vaan mennä, ellei miehen kaverit olisi pölähtäneet sinne pusikkoon. Eli eipä tarvitse olla kateellinen :)

Nyt on vaan jotenkin eri fiilis. Katselen kaikkia työpaikan miehiäkin sillä silmällä, että mitä jos tuon kanssa kävisi vähän arkistossa pöllyttämässä papereita :) Kyllä mulle moni flirttailee mutta olen jättänyt tilanteet siihen, koska en ole halunnut mennä liian pitkälle. Elämä alkaa vain tuntua aika toivottomalta ilman intohimoa.

Oliko tuo lupaus vai uhkaus? :-)) Vaikka tämä ei treffipalsta olekaan niin mikseipä, samat fiilikset mullakin.....Miten edettäis, meiliä???

Siis tuo ""pöllytys""-fiilis tuli vasta tuon viikonlopun jälkeen vai oliko se jo olemassa ja vain vahvistui sen myötä? Uskon kyllä jo kirjoituksesikin perusteella että saat flirttiä työpaikalla. Mutta työkaverit ei aiheuta samanlaista tunnetta kuin vkl-mies.....

Voi Heinie, ymmärrän hyvin tuon uskomattoman kiihottumisen tunteen ja miten ajatukset pyörivät viikkokausia tuossa kiihottavassa tapahtumassa. Miten vatsanpohjasta kouraisee sitä katsetta tai ääntä muistellessa... Miten järki sumenee ja kaduttaa, ettei mitään siltikään tapahtunut. Miten jo päätät että seuraavalla kerralla et lopeta kesken.

Jos et halua rikkoa liittoasi, anna ajan kulua Heinie.
Jos sille tielle lähdet, mitä siitä jää? Hetken huuma joka vie järjen ja pahimmassa tapauksessa hyvän elämäsi. Sillä et ole rakastunut toiseen mieheen vaan kiihkon tunteeseen. Tiedät itsekin että se kiihko ei säily saman ihmisen kanssa vuosikausia.
Kun kiihko seuraavan kanssa laantuu, mitä sitten teet? Alatko käyttää ihmisiä vain oman nautintosi välineenä?

Älä käsitä väärin Heinie, ymmärrän sinua hyvin. Liha on heikko, niin se on ollut minullakin. Minä kadun huumaavaa hairahdustani tietäen samalla että en voi vannoa etteikö niin joskus vielä tapahdu.

En ollut missään nimessä kiinnostunut viikonloppuna tapaamastani miehestä seurustelumielessä. Sitäpaitsi en voisikaan, hän ei asu Suomessa, ja on naimisissa, sitäpaitsi hän on mua melkein 20 vuotta vanhempi ....

En ole aikoihin sanonut omalle miehelleni rakastavani häntä. se on vain jäänyt sanomatta... Olemme avoliitossa, ei naimisissa.

Kiima pukkaa päälle täällä töissä kun ajattelen mitä olen ollut tekemässä...missä hänen kätensä olivat, miten hän katsoi mua. Kyllä, pirullista jättää mut tähän tilaan!

Työpaikan miehet taitaa kohta nähdä mun silmistä mitä ajattelen. Täällä olis yksi potentiaalinen....yksi johtaja...Sekin on mua 20 vuotta vanhempi! Mistähän tämä kertoo, hmmmm :)

Alkaa tuntua että on aika pakata kamat kasaan ja jättää mies, ainakin ns. mietintä-tauon ajaksi.