Kiihottuminen hieronnassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tavallinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tavallinen

Vieras
Olen nelikymppinen mies ja ammatiltani hieroja. Olen opiskellut myös perinteistä jäsenkorjausta. Muutama viikko sitten tapahtui hämmentävä tilanne. Ajan oli varannut pariskunta ja hieroin ensin miehen, naisen odottaessa ja sitten naisen. Mies lähti kauppaan siinä vaiheessa. Hieronta oli ihan tavallinen kokohieronta, jossa keskityttiin jalkoihin, koska niissä oli kireyttä. Hieronnan loppuvaiheessa huomasin yllättäen, että nainen oli selvästi kiihottunut. Hengitys muuttui raskaammaksi ja pari pientä liikettä pöydällä. Koskaan aikaisemmin en ole havainnut tällaista ja olo on hieman hämmentynyt. Tietysti on kai joku voinut kiihottua, mutta en ole havainnut sitä. Onko jollekin sattunut vastaavaa tilannetta joko hierottavana tai hierojana? Miten suhtauduitte asiaan?

En ole koskaan kiihottunut hieronnassa, mutta se on yksi fantasioistani... :whistle: B)
Olisi joku harteikas, hyvännäköinen, tumma, hieman karvainen mies...
Ja mulle sit aika varattuna vaikkapa kokovartalohierontaan! :saint:
Kaiken öljyämisen ja lämmittelyn seurauksena en pistäisi pahaksi, jos jäntevät, miehiset kädet eksyisivät pikkutuhmillekin alueille ja lopuksi sinne kaikkein pyhimpään! B) Ouh...ja auh.

-Voisin varata ajan uudelleenkin! ;)

Olen kyllä joskus kiihottunut paljonkin, kun mies on hieronut öljyineen päivineen. Mutta oikeassa hieronnassa ei ole käynyt mielessäkään. Sen verran kliininen tilanne, eikä ole auttanut vaikka ollut mies hierojakin. Kyllä minusta siihen kiihottumiseen tarvitaan muutaki, kuin pelkkä kosketus, eli kiinnostusta siihen toiseen ihmiseen.

Tänään kyllä salille mennessäni huomasin, että heillä on uusi hierojapoika töissä, joka oli tosi söpö. Kuinkahan hällä on varauskirja täynnä :D <br><br>

Yhteistyössä