Mä pari päivää sitten ihmettelin palstalla kun mä tunnen kovasti "potkuja" masussa, niitä perhosensiipiä, ja naureskeltiin et mulla on siellä Arlan lehmä vissiin ammumassa. Mul on siis 4,5kk vauva ja sanottiin että moni on tuntenut niitä synnytyksen jälkeen. Tänään mä aloin yökkiä kun haistoin avatun oliivipurkin (en niistä erityisesti pidä mut en kyl mitenkään inhoakaan) eikä todella ole mikään mahatauti... Sama tulee aamuisin jos yskäsee, yökkö samalla lailla ku ekan kanssa, puhumattakaan hullusta himosta suklaabrownieihin/ mokkapaloihin (siis siihen kuorrutukseen!) mut testi se vaan sinnikkäästi näyttää negaa, ja mä tunnen itteni iha idiootiksi kun mun kroppa on selkeesti päättänyt olla raskaana mut ilman vauvaa
MITEN TÄN SAA POIS?!? Koska tuskin kaks testiä on voinu erehtyä, ja menkat vielä päälle.. Menkat vielä vois pitää jotenki epäluotettavina mut tein n. viikko sit ku mensut päivän myöhässä testin, oli viallinen Apteekin r- testi, seuraava näytti nega, ja sit tänää ku olin niin ihmeissäni ni RFSU ärrältä (ei muita paikkoi illal auki) tietty nega kans, enkö mä vaan usko, ja sit mun kroppa ei usko, vai mtäääääääh!!
MITEN TÄN SAA POIS?!? Koska tuskin kaks testiä on voinu erehtyä, ja menkat vielä päälle.. Menkat vielä vois pitää jotenki epäluotettavina mut tein n. viikko sit ku mensut päivän myöhässä testin, oli viallinen Apteekin r- testi, seuraava näytti nega, ja sit tänää ku olin niin ihmeissäni ni RFSU ärrältä (ei muita paikkoi illal auki) tietty nega kans, enkö mä vaan usko, ja sit mun kroppa ei usko, vai mtäääääääh!!