A
Anny
Vieras
En voi sille mitään, että olen jonkun aikaa ollut kipeänä halusta ajatukseen, että joku nainen olisi mukana kolmantena sängyssämme. Haluaisin kokeilla, miltä tuntuu rakastella naisen kanssa, nuolla toisen naisen rintoja ja kiimasta valuvaa pillua.. ja miltä tuntuu, kun nainen nuolee klitorista ja laukean hänen kasvoilleen. Haluaisin myös nähdä, että mieheni rakastelee toista, nuolee häntä ja survoo kyrpäänsä naisen turvonneeseen pilluun. Tai kuinka hän rakastelee naista hieromasauvalla ja samalla nuolee hänen kliroristaan. Minua kiihottaa ajatuskin, että mieheni olisi kiimassa toiseen, että hän naisi toista. Näkisin, kuinka mieheni kyrpä kiiltäisi naisen pillumehuista.. Haluaisin kuulla, kuinka mieheni huohottaa halusta ja kuinka hän nauttii, ja kuinka lopulta nainen laukeaa sykkien hänen kyrpäänsä vasten. Ja kuinka sitten nuolisin mieheni spermat naisen pillusta.. Viikko sitten sanoin miehelleni, että haluaisin hänen naivan toista nähteni, ja mieheni kiihottui ajatuksesta valtavasti vaikkakaan ei tiedä uskaltaisiko kokeilla. Naidessamme pyysin häntä sanomaan tuhmia, että kuinka olisikaan kiimassa tähän toiseen naiseen, kuinka haluaisi nuolla ja rakastella tälle orgasmin, kuinka kaunis ja haluttava nainen oliskaan.. Uskomaton fantasia, joka kiihottaa kovasti nytkin! En koskaan ennen ole rakastellut naisen kanssa, mutta haluaisin tehdä fantasiastani toden! Onko jollakin pariskunnalla kokemusta tällaisesta? Mistäköhän löytyisi fiksu ja viehättävä toinen nainen, joka haluaisi minun ja etenkin mieheni rakastelevan häntä?