Kiinassa on kehitetty nalkuttamaton vaihtoehto naiselle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Omppusedän mielipide?
Olen tuosta kehityksestä kirjoittanut palstalla muutamaan kertaan. Alalle satsataan paljon, mikä tarkoittaa että tulevia markkinoita pidetään suurina ja tuottavina. Ulkonäössä on päästy hyvin realistiselle tasolle, nyt kehitetään ilmeitä, liikkeitä, keskustelutaitoja ja reagointia kosketukseen.
4%20(3).jpg

Lainsäädännössä ja yhteiskunnan tulevaisuuden visioinnissa kannattaisi asioihin varautua etukäteen.

Pohdittavia asioita:
  • Kuinka paljon syntyvyys laskee entisestään? Voidaanko asiaAa kompensoida jotenkin?
  • Kuka robotteja saa omistaa? Pitääkö ne rekisteröidä?
  • Hyväksytäänkö parisuhteessa elävälle ihmiselle myös robottikumppani?
  • Miten robotteja tulee kohdella? Onko niillä oikeuksia?
  • Saavatko robotit näyttää miltä tahansa ja käyttäytyä miten tahansa (kunhan eivät vahingoita ihmisiä)?
Tuohon viimeisen liittyen linkki pohdintaa aiheuttavaan kuvaan (en laita kuvaa suoraan) kiinalaisvalmistajan sivulta. Kuvailussa mm. tämä teksti (kiinaksi):
Kysymys: Vaatiiko xx monimutkaista huoltoa?
Ei. Noudata vain muutamia perusperiaatteita:
Puhdista sukupuolielinten alue käytön jälkeen (lämmin vesi + neutraali pesuaine)

Levitä kosteuspuuteria säännöllisesti (tarttumisen estämiseksi)

kuva

Viimeksi muokattu:
Mä kerroin mun miehekkeelle, että se on unohtanut antaa mulle joka kk tonnin. Se on mulle velkaa nyt vaikka kuinka paljon.
Mistä sä maksat vaimokkeelle tonnin kuussa?

Eihän se noin mene 🫪
Sä maksat nyt jo tonnin hänen ylläpidosta, miksi maksaa tuplasti.

Tonnin säästö/kk väh syntyy kun robotin kanssa voi asua pienemmässä kämpässä, sähkö, vesi, hygienia, kampaaja, matkailu, ruoka, juoma jne jne, kaikki puolittuu

Yhteistyössä