K
kokenut käyttäjä
Vieras
ne työmatkat,oma vaimokin niitä tekee monta kertaa vuodessa ja viettä öitään hotelleissa ja samoilla reisuilla myös mies työkavereita mukana,siks ei varmaan suostu seksiin pariin päivään kun reisusta kotiutuu.
Olen huomannut että monissa viestiketjuissa jotka käsittelevät keski-ikäisten naisten seksihurjasteluja tai työmatkoja olet vastaavanlaisten viestien kanssa liikkeellä. On sanomattakin selvää että asia nakertaa mieltäsi ja jostakin kumman syystä mieltäsi ei ole saanut rauhoittumaan mahdollisesti rouvasi vakuuttelut hänen työreissujen sisällöstä.
Jos seksi ei kiinnosta työmatkojen jälkeen voi kyseessä olla myös puhdas väsymys ja ainakaan itseäni ei univelkaisena seksi kiinnosta. Olen itsekin varattu mutta mieheni luvalla tulee kyllä työmatkoilla harrastettua villiä seksiä muidenkin miesten kanssa. Meillä kyllä mieheni haluaa kuulla kaikki rivot yksityiskohdat ja mieluiten muutama kuva todisteeksi. Joskus tulee ns. liukkaille ja joskus tyytyy vain tyydyttämään tarpeensa kun itse väsyneenä ja tyydyttyneenä käyn suihkussa ja menen aikaisin nukkumaan.
Keskustelkaa rouvasi kanssa asia kuntoon! Kukaan ei voi sanoa että hän pettäisi tai olisi kiltisti. Kyllä näillä reissuilla AINA harrastetaan seksiä vieraiden kanssa, toiset enemmän kuin toiset.
Nainen 54-vuotta
Viimeksi muokattu: