Kiinnittymiskivut - millaisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elina67
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

elina67

Jäsen
09.05.2007
92
0
6
Hei!
Olen "vierailija" täällä puollella, lapsettomuuspuolella olen ollut alkukesästä lähtien. Toinen ivf-hoito on ohitse ja alkionsiirto on tehty viime torstaina eli menossa on tänään piinapäivä6.
Voisitteko kertoa omia tuntemuksianne mahdollisista kiinnittymiskivuista? Milloin tiesitte / tunsitte olevanne raskaana?

Mukavia odotushetkiä teille kaikille odottajille! Toivottavasti pääsen siirtymään tälle puolelle tulevaisuudessa.

elina

Jos sinulle on tehty tuoresiirto niin silloin on enemmän kipuja kuin passissa. Mulla oli menkkamaisia juilimisia ja olin tosi itkuherkkä/kiukkuinen ja plussa pamahti jo 9 päivää siirrosta (herkällä testillä ). Oisko 3-4 päivää siirrosta alkoi noi kivut ja passista siis plussasin. Olin tuoresiirron jälkeen monta päivää kipeä joten en niitä kipuja osannut muuksi laittaa kun punktion aiheuttamiseksi.
Alussa en oikein uskonut että olin raskaana mutta kyllä pahanolon myötä alkoi asian käsittämään.
Onnea piinikselle!

Kiitos vastauksestasi "Hormonihirviö"! Tuollaisia samanlaisia juilimisia mulla on ollut, mutta uskonpuute vaivaa... Nyt on taas ihan normaali olo. Ajattelin, että ne tuntemukset ovat punktion jälkimaininkeja. En vain uskalla vielä edes ajatella, että olisi niin hyvin käynyt, että olisin raskaana. Ensimmäinen pettymys oli jo ihan riittävän rankka

Voin lohduttaa sen verran että eka nega ivf:ssä oli minun pahin ns. masis aika, oppii kai ottamaan asioita eritavalla mutta luovuttaa ei kannata. Meilläkin 5 ja puolen vuoden yrittämisen jälkeen tuli eka plussa. Olen mielestäni joka piiniksellä tuntenut jotain tuntemuksia mutta liekkö sitten itseni kehittämiä vai mitä ja yleensä vuoto alkoi pp10-11 eli mulla luget ei pidä vuotoa pois.

Yhteistyössä