Kiinnittymistäkö tää on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ¤piritta¤
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
¤

¤piritta¤

Vieras
Moi!

epäilen että olen tullut raskaaksi. Eilen ja tänäpäivänä on ollu tosi tosi huono olo ja varsinkin tänäpäivänä, hetiku pääsin kotiin töistä joskus 3 jälkeen ja on edelleen.menee ohi ehkä minuutiksi kun juo jotain kylmää,esm vettä.
tupakoin ja kävin äsken savukkeella,tai yritin ja oksennus meinasi lentää kaaressa.
Muuanpäivä sitten tuli jotaki rusehtavaa ihan pientä töhnää alapäästä
pyyhittäessä, siteeseen oli tullu muutama viiru. Ja sitä ennen pari päivää aiemmin tuli n.teelusikallisen kokoinen nokare verensekaista limaa.
Eli kaiken järjen mukaan tän pitäisi olla kiinnittyminen?
lisättäköön tähän se että, edelliset kuukautiset olivat todella kummalliset.
Ne alkoivat yli 2vk myöhässä, kestivät normi ajan. Samana iltana kun menkat oli aamulla tipoteissään, oltiin sängyssä.Siitä seukkinapäivänä kans. Olisinko siis mahd.tullut heti raskaaksi? hitto. oon monasti meinannu soittaa jonnekki,mutten tiiä minne pitäs ja en kehtaa jos ne pitää mua ihan tollona.
Oon kuitenkin jo 27w. eikä vielä lapsia. *nolostuu*
siksipä siis

kuulkaa huutoni: auttakaa minua!

häpeilevin terveisin: ¤piritta¤

No hitsi, seksiä on harrastettu joten onhan se mahdollista :D MUTTA, huomenna heti testin ostoon, niin tiedät varmaksi. Kiinnittymisvuodosta sen verran että itselläni oli juurikin tuollaista kummallista limaveriviirua, ja plussa pärähti aikoinaan. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:
No hitsi, seksiä on harrastettu joten onhan se mahdollista :D MUTTA, huomenna heti testin ostoon, niin tiedät varmaksi. Kiinnittymisvuodosta sen verran että itselläni oli juurikin tuollaista kummallista limaveriviirua, ja plussa pärähti aikoinaan. :heart:

tein testin tänään päivällä.negaa näytti, mutta ostin semmosen testin jossa tulee joku pissakippo mukana,ja pissani oli jotenkin oudon väristä.semmosta "sameampaa" :o

millon sitten uudestaan? tästä liman tulosta tulee keskiviikkona 1 viikko!!

Alkuperäinen kirjoittaja ¤piritta¤:
Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:

tein testin tänään päivällä.negaa näytti, mutta ostin semmosen testin jossa tulee joku pissakippo mukana,ja pissani oli jotenkin oudon väristä.semmosta "sameampaa" :o

millon sitten uudestaan? tästä liman tulosta tulee keskiviikkona 1 viikko!!

Voisitko laittaa kuvan? Voisitko raportoida 10 min. välein miten tilanne kehittyy?

Yhteistyössä