Kiinnittymisvuoto; urbaani legenda?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Auttakaa nyt kanssasisaret, onko kenelläkään ollut kiinnittymisvuotoa? Ja milloin/paljonko tuli ja koska tapahtui? Mulla oli ovulaatio laskujen mukaan perjantaina ja nyt tänään pyyhkiessä tuli paperiin rusehtavaa verta jnk verran. Mulla ei ole IKINÄ ollut välivuotoja (ikää kuitenkin jo 33) ja menkat on olleet aina säännölliset kuin kello. Taustalla on keskenmeno, mutta sen jälkeen on tullut jo kahdet menkat, eli tuskin siitä johtuu? Mahassa lisäksi outoa paineen tunnetta ja nippailua, niin siksi nyt tuli ekana mieleen kiinnittymisvuoto, vaikken ole moista koskaan kokenutkaan (takana kolme raskautta). :)

Minulla siis tuli jurikin tuollaista ja kesti muistaakseni 1-2 päivää (ehkä jopa kolme?). Ja ovulaation jälkeen oli siis tämä (en muista kuinka kauan jälkeen tarkalleen, ennen oletettuja seuraavia kuukautisia kuitenkin). Pääset ehkäpä siis testailemaan :) ja ei siis ole urbaani legenda :)

Mulla näin : Ihan normi säännöllinen kirto, parinpäivän viiveellä.
Oviksen ajankohdan tikutin, ovisplussasta 8päivänä eli dpo 8 tuli paperiin paksuhkoa limaa.
Dpo 9 oli testi nega
Dpo 12 pärähti sitten plussa.

Mulla on parikertaa vuodessa ennen mennkoja tiputteluvuotoa mutta tässä tärppikierrossa ei ole mitään vuotoja ollut, muutakuin tuo kiinnittymislima joka oli siis ihan limaa :)

Mulla oli vuotoa, jonka lääkäri nimitti kiinnittymisvuodoksi. Johtui kuulemma siitä, että se pussi siellä kohdussa kasvoi niin vauhdilla, että aiheutti vuotoa(?) Tiedä sitten. Mulla vuoto oi havaittavissa aaltoilevana tuhruiluna - alkoi niihin aikoihin, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa ja jatkui pari viikkoa!! Raskaus meni kyllä kesken sitten, mutta vuotelu ei ollut siihen syynä.

Hain Clamokselle ja sanottiin et kahen viikon sisällä tulee tieto kelpaaks vai ei mitään ei oo kuulunu joten tulkitsen sen että en kelvannut!! Nehän siinä häviää, en minä ;)

Yhteistyössä