Kiinnostaako lukea laihduttamisestani?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei huomenna vaan eilen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei huomenna vaan eilen

Vieras
Olen viimeinkin ottanut itseäni niskasta kiinni ja aloitin eilen laihdutuksen ja terveempiin elämäntapoihin siirtymisen. Olen todella ylipainoinen (painoindeksi 41.5) ja nyt on pakko laihtua terveyden vuoksi.

Jotain tsemppiä ja kannustusta tarvitsen ulkopuoleltakin. Kirjoittaminen on vahvimpia puoliani ja mietin, kiinnostaisiko teitä lukea palstalla kamppailustani kiloja vastaan? Vai pitäisikö laatia laihdutusblogi (jos osaisi)?

Mitä arvelette, lukisitteko ja kenties joskus kommentoisitte? Ainakin 25 kiloa pitäisi vuodessa saada pois!

Onko palstalla muita, joiden painoindeksi yli 35?

kyllä täällä monikin kamppailee enemmän tai vähemmän ylipainoa vastaan ja mä mietinkin, että oli kai joku kerhokin täällä tästä aiheesta. Toki kannattaa kirjotella tänne niin eiköhän aina jotakuta kiinnosta tsempata vaikka tarvittaessa eteenpäin.

Itsellä oli aiemmin kans aika lailla elopainoa ja se rassasi jo terveyttäkin, tätä nykyä olen tyytyväinen painooni ja itseeni ja ylpeä siitä, että kerrankin riitti sisua laihduttaa. Paino on myös pysynyt aika kivasti kurissa ilman, että kieltäydyn herkuttelemasta :)

tsemppiä koitokseen ja kyllä sä pystyt siihen =)

Niinpä, indeksi on todella iso! Ymmärrän kyllä sinuakin, jolla 27, sillä itse olin aikoinani kauhuissani, kun indeksi oli 21,5 ja läskiä ei yhtään, mutta treenatut lihakset painoivat!

Minua kiinnostaa, bmi sama kuin sinulle. Jospa saisin itsenikin aloittamaan lopullisen elämäntapamuutoksen. Kiltti, ilmoittele missä voidaan lukea juttujasi :D

Yhteistyössä