Kiinnostaako miehiä nuoret yh:t?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ^^^
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

^^^

Vieras
Uusi mies ei ole vielä ajankohtainen, mutta mielessä on pyörinyt kaikenlaista sen jälkeen kun edellinen jätti mut yksin kahden lapsen kanssa. Tulevaisuuden suunnitelmat oli suuret, mutta miehen omat intressit menikin sitten perheen edelle..

Niin, että kiinnostaako nuoria miehiä (suht samanikäisiä siis) 19-vuotiaat yh:t vai olenko mä tuomittu loppuelämän yksinäisyyteen kun kukaan ei uskalla lähteä suhteeseen lapsellisen nuoren naisen kanssa?

Olisi kiva kuulla myös miesten mielipiteitä aiheesta.. :)

En olisi parikymppisenä kiinnostunut samanikäisestä yh-tytöstä. Näin vanhemmalla iällä hoksaa että kaikki ei ole mustavalkoista eikä mene niinku Strömsössä että väittäisin hieman iäkkäämpoen miesten olevan joustavampia.

Sun kannattaa ehkä harkita varttuneempienkin jantterien zuumailua.

Näin mä vähän ajattelinkin että se menee. Oman ikäiset miehet voi melkein jo unohtaa. Miehet ei mua tosiaan tällä hetkellä onneksi kiinnosta yhtään. En voisi olla tyytyväisempi elämääni kahden ihanan muksun kanssa, mutta tulee se vielä joskus ajankohtaiseksi kun en yksinkään osaa olla.. :)

Mä olin aikanaan 25-vuotiaana neljän lapsen yh, ja kyllä miehet kiinnostui. Olisin "päässyt" naimisiinkin kun odotin neljättä, mies totesi vain, että olisi virallisesti lapsen isä jos suostuisin. Ja olisi varmasti ollut hyvä mies mulle ja isä lapsille.

Ei mulla mies olekaan vielä hakusessa.. :) Tarkoituksena nimenomaan on elää rauhassa lapsiin ja opiskeluun keskittyen useampi vuosi. Ja kyllä mä jaksan arkea pyörittää kun on onneksi hyviä ystäviä tukemassa jos on tarve. Ja ehkä se mies sitten astuu elämään kun on sen aika, mutta kiva kuulla ulkopuolisten mielipiteitä tilanteesta..

[QUOTE="tttt";25885916]Mä olin aikanaan 25-vuotiaana neljän lapsen yh, ja kyllä miehet kiinnostui. Olisin "päässyt" naimisiinkin kun odotin neljättä, mies totesi vain, että olisi virallisesti lapsen isä jos suostuisin. Ja olisi varmasti ollut hyvä mies mulle ja isä lapsille.[/QUOTE]

Eikö miehiä pelottanut se että sulla oli jo niin monta lasta toisen miehen kanssa? Ja olivatko nämä samanikäisiä sun kanssa vai vanhempia?

[QUOTE="tttt";25885916]Mä olin aikanaan 25-vuotiaana neljän lapsen yh, ja kyllä miehet kiinnostui. Olisin "päässyt" naimisiinkin kun odotin neljättä, mies totesi vain, että olisi virallisesti lapsen isä jos suostuisin. Ja olisi varmasti ollut hyvä mies mulle ja isä lapsille.[/QUOTE]

Ihana mies :) Toivottavasti ei ole ainoa.

No omanikäisiä ei varmaan kiinnosta, mutta sun ikäsiä "miehiä" en suosittelekaan. :D

Itse löysin 20-vuotiaana 26-vuotiaan MIEHEN jota kiinnosti kovastikin. ;)
Mitään kakaraa en sinuna katsoisikaan...

Mun edellinen mies on mua 6-vuotta vanhempi eli nyt 25. Itse niin kovasti halusi lapsia, mutta ei silti selvästikään ollut valmis.. Seuraavan olisi siis parempi olla ihan oikea kunnon mies joka ei tee samanlaista temppua. Rohkaisevaa kuulla että toisia on ainakin onnistanut :)

25-vuotiaana neljän lapsen yh,HUH HUH!!!!!!
KUULOSTAA TODELLA PAHALTA!!!!!!!!!!!!!!!!!

[QUOTE="vieras";25886007]25-vuotiaana neljän lapsen yh,HUH HUH!!!!!!
KUULOSTAA TODELLA PAHALTA!!!!!!!!!!!!!!!!![/QUOTE]

Parikymppisenä ne lapset kuuluukin saada, ikävää että tämän henkilön suhde ei onnistunut. :/

Minä olin 18v yh, kun tapasin nykyiseni, joka oli tuolloin 21v lapseton.
Hänellä ei ollut mitään lastanu kohtaan, päinvastoin.

Nyt jo yhteinenkin lapsi löytyy ja ihan on isä ollut omistautuvainen perheelleen alusta alkaen.
Että on näitäkin tapauksia :)

Ja niin, ensimmäisen lapsen isä oli jo lähemmäks 30v, joka sitten ei ollutkaan valmis perheeseen..

Viimeksi muokattu:
Kun noita noin parikymppisiä ei tunnu kiinnostavan perhe-elämä edes omien lasten kanssa niin miten lie laita "vieraiden lasten" kanssa? Toki niitäkin on, joille parikymmpisenä perheytyminen on ok, mutta saattaahan arki olla vähän järkytys kun se alkuinnostuksen jälkeen iskee päälle.
Jos vanhemman miehen kannalta ajattelee, niin ei sellainen "peruskoulupohjalta kotiäidiksi"- nainen ole ehkä se kaikkein houkuttelevin tarjous.

Totuus on liian usein masentavaa kuultavaa. Hyvää miestä kahden lapsen yh:lle on varmasti aina vaikea löytää. Ja ymmärrän kyllä miksei miehiä kiinnosta alkaa isäksi toisen miehen lapsille..

Mä en sentään onneksi ole ihan peruskoulupohjalta jumahtanut kotiäidiksi. Yliopistoa käyn ja aion kyllä kunnon uran luoda..

No mä oon ainakin oppinut ettei tänne kannata kirjoitella oikein mitään, aina tulee paha mieli. Niin kuin jo nyt näitä vastauksia lukiessa. Jos se mies on sulle oikea niin ei kait sillä ole väliä vaikka olis 10 lasta eri miesten kanssa. Mä en ole miestä löytänyt vaikka olen 30v ja lapseton, ei ole kelvannut. Nyt yrittämässä lasta yksin ja elän toivossa että saan lapsen ja myöhemmin vielä kivan miehenkin :)

Yhteistyössä