kiint.sihteeri / Kiinteistömaailma NOKIA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja työhönosoitus tuli!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

työhönosoitus tuli!

Vieras
Millainen palkka? Millainen työ noin yleensä kiinteistövälitystoimistojen myyntisihteereillä? Kokemusta Nokian kiinteistömaailmasta, millainen mesta?

Työaika huono perheen kannalta 9-17, onkohan mahdollista vaihtaa 8-16 työajaksi? Tiedän, että selviää kysymällä, mutta kun tämä on työkkäriltä työhönosoitus ja jos kokevat jos kysyn työajan lyhennyksestä tai vaihdosta niin voivat pitää työpaikkaa hankaloittavana seikkana minun puoleltani ja saan karenssin.

Tää on vanha keskustelu, mutta varoituksen sana; kannattaa pysy mahdollisimman kaukana ks. paikasta varsinkin, jos olet nainen! Kertoo varmaan tarpeeksi, jos seuraat muutaman kuukauden - puolen vuoden ajan millä vauhdilla nuoret naiset menevät sinne töihin ja lähtevät sieltä pois nopeasti.. Mutta jos olet töitä vailla ja kaunis nuori nainen niin sieltä saa varmasti töitä!

Tää on vanha keskustelu, mutta varoituksen sana; kannattaa pysy mahdollisimman kaukana ks. paikasta varsinkin, jos olet nainen! Kertoo varmaan tarpeeksi, jos seuraat muutaman kuukauden - puolen vuoden ajan millä vauhdilla nuoret naiset menevät sinne töihin ja lähtevät sieltä pois nopeasti.. Mutta jos olet töitä vailla ja kaunis nuori nainen niin sieltä saa varmasti töitä!

Ja onko sinkkuus plussaa....?

Ehdottomasti pihein työnantaja joka minulla on ollut. Pari kuukautta riitti toteamaan tämän. Yrittäjä haalii uusia työntekijöitä paikan täyteen eikä kaikille oikeesti riitä nokian kokoisella paikalla elantoon asti töitä. Palkka kun muodostuu välittäjillä pelkästään provikasta ei hyötyjänä ole muita kuin yrittäjä itse. Ei tulosta ei kuluja... Erään sihteerin tiedän joka sai 1500€ pohjaa ja kun teki samalla välitystyötä oli pomon näkemys että leikaanpa provisio-osuudesta puolet pois koska peruspalkkaakin saa. Joo sihteerin työstä peruspalkka työmäärän mukaan mutta eihän se nyt hyvänen aika saa provisioon vaikuttaa välitystyöstä!