V
vierailija
Vieras
Onko muita jotka tiedostavat että teillä on ongelmia kiintymyssuhteessa? Mä olen eron jälkeen käsitellyt asioita ja se tullut siihen päätelmään, että mulla on ongelmia kiintymyssuhteessa. Koen suurta ahdistusta ja pelkoa siitä että mut hylätään. Oon hirveän epävarma sen suhteen että joku oikeasti pitäis musta. Sain vähän aika sitten pakit eräältä uudelta tuttavuudelta ja sekin nosti taas ahdistuksen pintaan.
Miten ootte selvinny asian kanssa vai oletteko tietoisesti koittaneet muuttaa itseänne? Mä oon pystynyt melko hyvin peittään ne tunteet ja pelot muilta vaikka kärsinkin piilossa yksin. Haluaisin toisaalta oppia pärjäämään itsekseni siten etten kaipaisi ketään turvakseni mutta sisällä kuitenkin on sietämätön tunne siitä että kaipaan rakkautta.
Miten ootte selvinny asian kanssa vai oletteko tietoisesti koittaneet muuttaa itseänne? Mä oon pystynyt melko hyvin peittään ne tunteet ja pelot muilta vaikka kärsinkin piilossa yksin. Haluaisin toisaalta oppia pärjäämään itsekseni siten etten kaipaisi ketään turvakseni mutta sisällä kuitenkin on sietämätön tunne siitä että kaipaan rakkautta.