L
laiskimus
Vieras
Harkitaan siivoojaa kotiin 1-2krt kk. N.120 m2 yhessä tasossa. Itäsuomessa. Kertokaas paljonko teillä maksaa siivoojan käynnit...ja missä päin maata asustatte. Suunnilleen asunnon koko ja mitä tekevät jne?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei helvetti. Onko ihmiset nykyään muka niin kiireisiä ja laiskoja etteivät edes omaa kotiaan viitsi siivota. Huh. Mä en taas mistään hinnasta antaisi kenenkään tulla meille siivoaan, en, en ja en. Itse haluan pitää talomme siistinä ja sitä se onkin.
Alkuperäinen kirjoittaja laiskimus:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei helvetti. Onko ihmiset nykyään muka niin kiireisiä ja laiskoja etteivät edes omaa kotiaan viitsi siivota. Huh. Mä en taas mistään hinnasta antaisi kenenkään tulla meille siivoaan, en, en ja en. Itse haluan pitää talomme siistinä ja sitä se onkin.
juu kyllä ollaan. tulisitko meillekkin siivoomaan?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä on 150 neliöö ja siivooja käy kerran viikossa noin 3-4h, kerrallaan.
Imuroi, pyyhkii lattiat, ulkoiluttaa mattoja, siivoo vessat, pyyhkii pölyt vapailta pöytäpinnoilta, lasten huoneet saa jäädä väliin jos siellä on kaaos (eli hänen hommiinsa ei kuulu tavaroiden järjestely). Vaihtaa lakanat ja samalla ulkoiluttaa petivaatteet.
Osa hommista on sellaisia että tekee kerran tai kaksi kuussa mutta imurointi ja lattioiden pyyhikiminen joka kerta, muuten sitten vähän sopimuksen mukaan. Kevällä ja syksyllä lisätyönä ikkunoiden pesu.
Tuntitaksa on 24?/h sis alvin ja matkat ja työvälineet ja pesuaineet