Kiire...kertokaas kotisiivouksen hintoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laiskimus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laiskimus

Vieras
Harkitaan siivoojaa kotiin 1-2krt kk. N.120 m2 yhessä tasossa. Itäsuomessa. Kertokaas paljonko teillä maksaa siivoojan käynnit...ja missä päin maata asustatte. Suunnilleen asunnon koko ja mitä tekevät jne?

kaakkois-Suomessa pyörii kotisiivoojan tuntipalkka noin 20-30? joillakin alv sisältyy hintaan toisilla taas ei. Aikaa en osaa arvioida, riippuu tietysty kuinka hyvin pitää siivota ja mitä pitää siivota ehkä 4h?

=) =) Juu ei ihan niin kiire...kun vaan nyt tässä asiasta hiukka keskustellaan niin kiinnostais hinnat. ei jaksa oottaa maanantaihin että pääsis soitteleen...

Ei helvetti. Onko ihmiset nykyään muka niin kiireisiä ja laiskoja etteivät edes omaa kotiaan viitsi siivota. Huh. Mä en taas mistään hinnasta antaisi kenenkään tulla meille siivoaan, en, en ja en. Itse haluan pitää talomme siistinä ja sitä se onkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei helvetti. Onko ihmiset nykyään muka niin kiireisiä ja laiskoja etteivät edes omaa kotiaan viitsi siivota. Huh. Mä en taas mistään hinnasta antaisi kenenkään tulla meille siivoaan, en, en ja en. Itse haluan pitää talomme siistinä ja sitä se onkin.

juu kyllä ollaan. tulisitko meillekkin siivoomaan?

Alkuperäinen kirjoittaja laiskimus:

juu kyllä ollaan. tulisitko meillekkin siivoomaan?

MEillekkin saa tulla, kun alotan työt. En nimittäin tiedä, kuka sitten siivoaa, tekee ruuan, vie harrastuksiin ja ainiin, rentoutuu itse..

Niin no se on makuasia onko se tyhmyyttä ja laiskuutta jos viettää mielummin sen ajan mikä menee siivoukseen perheensä kanssa.
Yleensä näitä palveluja käyttävät työssäkäyvät. en minäkään silloin ottaisi jos itse kotona olen.
Mutta työssäkäyvänä voisin ihan hyvin, jos on ylimääräistä sen verran.

Meillä on 150 neliöö ja siivooja käy kerran viikossa noin 3-4h, kerrallaan.
Imuroi, pyyhkii lattiat, ulkoiluttaa mattoja, siivoo vessat, pyyhkii pölyt vapailta pöytäpinnoilta, lasten huoneet saa jäädä väliin jos siellä on kaaos (eli hänen hommiinsa ei kuulu tavaroiden järjestely). Vaihtaa lakanat ja samalla ulkoiluttaa petivaatteet.
Osa hommista on sellaisia että tekee kerran tai kaksi kuussa mutta imurointi ja lattioiden pyyhikiminen joka kerta, muuten sitten vähän sopimuksen mukaan. Kevällä ja syksyllä lisätyönä ikkunoiden pesu.
Tuntitaksa on 24?/h sis alvin ja matkat ja työvälineet ja pesuaineet

Meillä on 150 neliöö ja siivooja käy kerran viikossa noin 3-4h, kerrallaan.
Imuroi, pyyhkii lattiat, ulkoiluttaa mattoja, siivoo vessat, pyyhkii pölyt vapailta pöytäpinnoilta, lasten huoneet saa jäädä väliin jos siellä on kaaos (eli hänen hommiinsa ei kuulu tavaroiden järjestely). Vaihtaa lakanat ja samalla ulkoiluttaa petivaatteet.
Osa hommista on sellaisia että tekee kerran tai kaksi kuussa mutta imurointi ja lattioiden pyyhikiminen joka kerta, muuten sitten vähän sopimuksen mukaan. Kevällä ja syksyllä lisätyönä ikkunoiden pesu.
Tuntitaksa on 24?/h sis alvin ja matkat ja työvälineet ja pesuaineet

Eli tosta jää reilu satanen itelleen maksettavaksi kuukaudessa,