Kiire, kiire... kaikilla on aina kiire!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
No tai tuntuu, että kaikilla on aina kiire, varsinkin kaupassa.
No joo, kaunis auringonpaiste ulkona jne, mutta miks ne ihmiset eivät ymmärrä, että ei se kiukuttelu auta.
Jos kassalla on jonoa, niin siinä on jonoa ja piste.

Ehkä mie sit vaan olin ahneen oloinen, kun Lidlissä olin kahden tyttöni kanssa, ja meillä oli ostoksia kahdessa kärryssä - mutta kun ei se takanaolevan ihmisen tuhahtelu kamalasta ostosmäärästä, ihan kaksien kärryjen kera *huokaus ja toinenkin* auta asiaa.
Totesinkin tälle takanaolevalle, että "En valitettavasti olisi yhtään nopeammin pois edestäsi, pikemminkin hitaammin, jos nuo ekat kärryt olisivat jonkun muun. Silloin myös niistä maksettaisiin erikseen, ja palvelu hidastuisi entisestään."

Kamalaa mutinaa vaan kuului sit, että "Kun on pakko ruuhka-aikaan tulla kauppa tukkimaan..." mutta enpä tullut tiedustelleeksi ko henkilöltä, että "Miksi hän sit olisi oikeutettu tulemaan siihenaikaan, ja minä en, kun mulla ei sattumoisin oo mitään kaukoröntgen-näköä, jolla mie näkisin kotipihastani reilun 30 kilsan päähän milloin kaupassa on, ja milloin ei ole, ruuhkaa." :saint:

törkee tyyppi. sukupuoli, ikä? helkkari, mua säälittäisi ja yrittäisin auttaa jos hentoinen nainen joutuu pienen kanssa kaksi kärryllistä raahata. ansaitsisit mitalin.

Alkuperäinen kirjoittaja no huh:
törkee tyyppi. sukupuoli, ikä? helkkari, mua säälittäisi ja yrittäisin auttaa jos hentoinen nainen joutuu pienen kanssa kaksi kärryllistä raahata. ansaitsisit mitalin.

Ei, ei... mulla oli 2 isoa tyttöä, 15v ja 9v mukana :D *pätevät ja kätevät apupakkaajat*
He tässä ansaitsisivat mitalin - vaikka saivatkin "ylimääräiset" jäätelöt kylläkin jo.

Niin tää oli joku... vaikea sanoa... reilu 40 - vajaa 50 vuotinen naisihminen.

:o
Oho. Ihmiset kehtaa sit ihan mitä vaan.
Mä olen monesti tehny niin ku näen nuita nutturasuita jonoon menossa. Ja itsellä lähes aina on paljon ostettavaa niin päästän heidä edelle.
Kerran sit ku oli joku minun ikäinen mies ja hänellä vain kaks pulloa limsaa ja minulla koko viikon ostokset. Ehdotin et voit mennä edelle. Niin mies iloisesti huikkas...enkä mene kyllä minulla on aikaa vaikka vähän odottaa.
Just tuollaset 40+ naiset on kaikkein ärsyttävimpiä jonossa.

Kylläpä oli käytöstavat jollain hukassa.
Monta kertaa olen jo kaupassa miettinyt että koskakohan tulee mullekin joku jotain sanomaan, kun sieltä kaupasta saatetaan lähteä kymmenen pussin kanssa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:
Mä olen monesti tehny niin ku näen nuita nutturasuita jonoon menossa. Ja itsellä lähes aina on paljon ostettavaa niin päästän heidä edelle.

Mie kanssa aina katson taakseni, ja jos mun takana on joku just parin ostoksen tai esim. jäätelöiden kera, niin päästän ohi. Tänäänkin katsoin, ja takanani ei ollut ketään. Sit kun aloimme laittaa ostoksia hihnalle, niin jostain se siihen pyyhkäisi... mutta eihän tuolla Lidlissä sit enää sovi / ehdi edes ohi päästämään.

Mulla lienee joku geeni poikkeuma kun aina vilkaisen seuraavan asiakkaan ostokset :snotty:
Jos ne on pienet,tarjoan paikkaa edelläni.Meillä kun aina kärryt pursuaa..
Mutta olen muutenkin rauhallinen persoona :D Välillä.

:/
Mulle sanoi kerran yksi naisihminen että voisin lapata niitä tavaroita hihnalle vähän nopeammin kun on sentään ruuhka-aika... Ja minun edessäni oli vielä asiakas jolla oli niitä omia ostoksia vielä hihnalla joten ei mun ostokset edes olisi mahtunut siihen.

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Mulle sanoi kerran yksi naisihminen että voisin lapata niitä tavaroita hihnalle vähän nopeammin kun on sentään ruuhka-aika... Ja minun edessäni oli vielä asiakas jolla oli niitä omia ostoksia vielä hihnalla joten ei mun ostokset edes olisi mahtunut siihen.

Mitä se olis jouduttanu? :o

Miks ihmeessä se täti ei vaihtanu kassajonoa? :xmas:

Todella, todella ärsyttävää tuollainen huokailu. Tai se että ängetään kantapään päälle jonottamaan. Kerran huomautin takana olevalle ettei vuoro tule nopeemmin vaikka seisois mun päällä. Siirty sitten vähän kauemmas (mulla oli 1 ostos mukan sillon).

Alkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:

Mitä se olis jouduttanu? :o

No ei mitenkään olisi jouduttanut. Sitten ne menivät toiseen jonoon ja siitä vielä hetken päästä toiseen. Uskomattomia tyyppejä.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:
Mulla lienee joku geeni poikkeuma kun aina vilkaisen seuraavan asiakkaan ostokset :snotty:
Jos ne on pienet,tarjoan paikkaa edelläni.Meillä kun aina kärryt pursuaa..
Mutta olen muutenkin rauhallinen persoona :D Välillä.

mä teen usein samaa. siks koska
a) tiiän miten ärsyttävää on jonottaa yhen tavaran kaa kun edessä olevalla on paaaljon kamaa ja itellä kiirettä (en kyllä sano mitään enkä huokaile)
b) en tykkää kun joku huokailee ja tuskailee mun takana. :D

varsinkin kesällä ruokakaupassa on erittäin mukavaa käydä. :p

Yhteistyössä