kiireinen mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja susan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

susan

Vieras
heips kaikille! Oon tavannut kuukausi sitten ihan kivan miehen,komea urheillullinen ja fiksu, MUTTA harrastukset ja työ vie melkein kaiken ajan. Mulle ei tunnu löytyvän sitä aikaa.Oon sanonut hänelle asiasta, että haluan tavata enemmän kuin kerran viikossa..
Mitä teen? Vastaus varmaan aika selvä, joko jätän hänet tai hyväksyn ja olen kiireisen miehen kanssa. Sen kaveritki on aina jotain vailla ja niille ""pitää"" tehdä kaikkia palveluksia, mutta entä minä? Mies on sanonut, että olen tod.tärkeä hänelle, mutta olenko sittenkään? Toisaalta hän on eronnut puoli vuotta sitten ja käsittelee eroansakin vielä.

""käsittelee eroansa vielä"" = hoitelee vielä exäänsä makuuhuoneen puolella (ihan vaan vanhasta tottumuksesta ja turvallisen tyydytyspalvelun tarjoamiseksi). Ja ne kaverit joille pitää tehdä palveluksia on oikesti tämä ex (tarvitsee autokyytiä, lampunvaihtoa, jääkaapin korjausta yms).

Nimimerkillä: Kokemusta on.

Katso nyt kuule itseäsi rehellisesti peilistä silmiin: MIES KÄY PANEMASSA SINUA KERRAN VIIKOSSA. Ja toki se pano ""on todella tärkeä hänelle"". Kivahan sitä on kaunista nuorta naista käydä panemassa?

Vaadi häneltä kumman vaihtoehdon haluaa toteuttaa:

1. Aikoo pitää itsensä kiireisenä kuten tähänkin asti.
2. Rakastaa sinua niin paljon että HALUAA järjestää aikaa.

Jos on löytänyt rakkauden, ei siitä kannata luopua.
Ne, joille joku sählyn jokapäivänen peluu tai työ ovat tärkeämpiä, eivät ole vielä ymmärtäneet todellisen ihmissuhteen merkitystä ihmiselämälle. (Itselleen pidemmällä aikavälillä)

Yhteistyössä