K
Kiitos tästäkin
Vieras
Minulla oli aloitus palstalla liikkuvasta huijarista, jonka modet näköjään poistivat. Olisi kiva tietää, miksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:minnekköhän mun viesti hävis. vastasin ketjuun ja se näkyy profiilistakin että olen vastannu. mutta viestiä ei ketjussa näy.
olenko bannissa![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Moderaattorit:Ketjustasi tuli myynti ketju joka ei ole sallittu joten siksi se poistettiin.
:7.Keskustelupalstaa ei ole tarkoitettu mainostamistarkoitukseen, älä siis käytä palstaa väylänä myynnin edistämiseen(ei osto/myynti jne).
8.Jos viestiäsi moderoidaan jälkikäteen, syy löytyy useimmiten näiden ohjeiden noudattamatta jättämisestä.
Myynniksi se menee siinä vaiheessa selkeästi kun ruvetaan jakelemaan sp-osotteita ja tekemään myyntilistaa.
Mitä tulee nimen moderointiin niin me emme myöskään etunimeä julkaise täällä. Meillä on vain sinun sanasi huijaustapauksesta.Oikea tapa hoitaa huijari on tehdä rikosilmoitus poliisille, ei huudella ympäri kyliä.
Etunimi pelkällä tähditetyllä sukunimellä on liian tunnistettava.
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Jep, mut älä nyt hirveest niist huijareist napise. Oot vaan ihan hiljaa ja annat niiden huijata lisää ihmisiä, ettei sulle käy niinkuin mulle, ja tuu kolmen päivän bannia....
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Jep, mut älä nyt hirveest niist huijareist napise. Oot vaan ihan hiljaa ja annat niiden huijata lisää ihmisiä, ettei sulle käy niinkuin mulle, ja tuu kolmen päivän bannia....
Okei, pitääkin varoa. Kiitos vinkistä. Onneksi en ole kirjautunut...
Mutta pääasiahan tosiaan on, että huijarit eivät paljastu.
Alkuperäinen kirjoittaja Räjähtävä Ronttonen:Kyllä huijarista saa varoittaa.
Nimiä/nikkiä ei vaan saa julkisesti kertoa.
Mutta jos ketju meni myynnin puolelle, en ihmettele sen poistoa ollenkaan.