kiitoksia, että palautit pelkoni hammaslääkäreihin

Snapsikäsi Edward

Aktiivinen jäsen
07.06.2005
2 101
0
36
Kävin tänään ekaa kertaa yksitysellä hammaslääkärillä, ja viimestä kertaa myös, ainakin siinä osotteessa :/

Ei ollu mukava kokemus, vaikka pyysin että olkaa helliä, minä pelkään hieman.
Lääkäri jutteli kyllä ihan mukavia, mutta käsittely oli varsin kovakourasta.
Puristin tuoli rystyset valkosena, kun lääkäri runno leukoja niin että tuntu että sijoiltaan menevät.
ja sen poran kanssa jyrräsi tosi lujalla voimalla.
Ja tietenkin unohin lompakon lähtiessäni kotia, ei tietenkään siellä tykätty, että joutu laskulle antamaan. Luulevat varmaan, että jätän maksamatta.
Painotti vielä, että ens kerralla sitten maksu pankki/luottokortilla.

Hammasta särkee nyt enemmän ku sinne mennessä. :/
no jospa se tästä asettuu ja kipu lakkaa.

ei kyllä helpottanu minun hammaslääkäri kammoa yhtään.
viimeksi kun kävin kunnallisessa, nin tykkäsin toooosi paljon, jäi oikein hyvä mieli sen käynnin jälkeen, vaikka oli viisurin poisto.

No voi... Ikävää. Meillä oli eilen erittäin onnistunut hammaslääkärikäynti, Mossad oli tyytyväinen, että lääkäri SANOI, että kohta tuntuu ikävältä, eikä narrannut.

minullakin hammaslääkäri vaikuttaa seuraaviin käynteihin. välillä on niin kovakouraisia että selkää särkee kun on niin jännittänyt. jotkut ovat taas varovaisia ja ottavat potilaat huomioon. hyvälle hammaslääkärille menee mieleellään uudestaan :)

Mie oon jo turtunu hampilääkärin juurihoitoihin ja muihin,ne tehään ilman puudutudta niin on helpompi olla sen jälkeen ku piä ei oo turvoksissa mut kaverini on ihan karmeen hammaslääkärikammoinen ja se on joutunut ottamaan esilääkityksen ennen hammaslääkärin operointia(h.lääkäristä järjestetty)...Meitä on näkyy joka lähtöön.Onnex hampit on pysynyt nyt kunnossa!Ja muuten muistan harjata kyllä aamuin illoin ja xylitol-purkkaa mässyttää.

Minulla taas oli eilen todella kiva hammaslääkäri kokemus. Edellisestä kerrasta olikin jo neljä vuotta vierähtänyt. Viikonloppuna napsahti ainokaisesta paikatusta hampaasta palanen ja pääsin heti eilen lekurille. Tosi nätti juttu oli, tosin ei porannut kovin kauaa ja senkin ilman puudutusta, sillä se puudute kyllä ottaa kipeämpää kuin itse poraus (puhun siis omasta kokemuksesta)

Yhteistyössä