"Kiitos äiti ja isä, että meillä on vain yksi koti."

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Näin tänään sanoi meidän 10 v. poika ja halasi meidät.
Pojalla on paras kaveri jonka vanhemmat ovat eronneet. Heillä on systemi viikko äidin luona ja viikko isän luona. Kun kaveri menee isän luokse, sinne kukaan ei saa luokkakavereista tulla kylään.
Meilläkin oli n. 6 vuotta sitten keskustelu miehen kanssa erosta. Mutta päätettiin selvittää ongelmat ja katsoa mihin suuntaan meidän suhde menee. Nyt ollaan molemmat onnellisia ettei erottu.
Tuntui hyvältä kuulla tälläiset sanat omalta lapselta.

ei tarvitse sääliä ainakaan mun poikaa, pojalla rakastavia ihmsiä ympärillä ja sillä on molemmat vanhemmat hengissä ja mukana elämässä
jos eio oltasi erottu niin todennäköisesti sillä olisi vain yksi vanhempi elossa ja asiat paljon huonommin

Minua säälittävät myös lapset, joilla on monia menneitä ja tulevia isiä, äitejä, isä-, äiti-, isoisä- ja mummopuolia. Jos homma ei toimi, niin voisiko vaikka toisen parisuhteen jälkeen rauhoittaa tilanteen ja elää yh:nä kunnes lapsi on vähän vanhempi..?

Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Alkuperäinen kirjoittaja Dusk:
Kyllä, naisten pitäisi ensin miettiä kenen kanssa niitä lapsia alkaa vääntämään.

Säälittää kaikki erolapset.

Näinhän se menee, vastuu aina naisella.

No, minusta nainen on kyllä vastuussa omasta kohdustaan ja miten sitä käyttää...

Nainen päättää omasta kehostaan tekeekö abortin vai ei, vain synnyttääkö lapsen paskalle ukolle.

mutta mitä jos mies ei oel paska, mitä jos yhteiselo ei vain toimi, ja sitä ei tiedä ennenkuin se lapsi on syntynyt ja koko tilanne selviää..
:snotty:
mitä jos se mies/nainen muuttuu paskaksi jonkun kriisin, onnettomuuden, sairauden seurauksena?

Alkuperäinen kirjoittaja Neith:
Nainen päättää omasta kehostaan tekeekö abortin vai ei, vain synnyttääkö lapsen paskalle ukolle.

mutta mitä jos mies ei oel paska, mitä jos yhteiselo ei vain toimi, ja sitä ei tiedä ennenkuin se lapsi on syntynyt ja koko tilanne selviää..
:snotty:
mitä jos se mies/nainen muuttuu paskaksi jonkun kriisin, onnettomuuden, sairauden seurauksena?

Aikuiset voisi lopettaa sen omaan napaan tuijottelun ja suoda lapselle yhden kodin, ettei tarvi joka viikko eri paikassa olla.

Jos kerran aikoo erota niin miksi piti lisääntyä?

No mä ehkä jäävi vastaamaan kun mä olen, ja aionkin olla yhdessä lasteni isän kanssa hamaan tulevaisuuteen mutta aina ei elämä kaikilla mene kuten suunnittelee.

Ei sitä kuule aina tiedä etukäteen kun ne lapset tekee ja ero tulee esim 10 vuoden päästä. Itse olen ns erolapsi, mutten koe mitenkään kärsineeni siitä. Olisin varmasti kärsinyt vanhempieni rakkaudettomasta ja riidantäyteisestä avioliitosta enemmän.

Mutta kuitenkin nyt olen avioliitossa ja kahden lapsen äiti ja todellakin toivon ja uskon, etten eroa. Eihän sitä kuitenkaan ikinä tiedä.

No kuvittelepa tilanne.

Suhde sujuu hyvin. Jätetään ehkäisy pois.
Nainen hyppää vieraisiin, mies saa tietää.
Mies haluaa erota, nainen ilmoittaa olevansa raskaana.
Nainen ilmoittaa, että jos lähdet, teen abortin.
Tätä mies ei halua, onhan se hänenkin lapsensa.
Mies sinnittelee huonossa suhteessa, jota tuskin voi suhteeksi sanoa.
Kun vauva syntyy, mies on edelleen samassa kodissa naisen kanssa jota inhoaa, mutta rakastaa lastaan ja hoitaa tätä lähes 24/7.
lapsen ollessa vuoden ikäinen, tulee lopullinen ero.

Onko tässäkin nyt sitten se mies paska ja idiootti ja naisen ois pitäny tehdä vaan abortti?

En tahtoisi sanoa tätä, mutta joillekin elämä on valkoinen kopiopaperi ilman tekstiä. On paljon mitä voi itse täyttää, kun taas toiset tajuavat kääntää sen paperin toisinpäin lukeakseen syventääkseen elämänkatsomustaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:

No kuvittelepa tilanne.

Kun vauva syntyy, mies on edelleen samassa kodissa naisen kanssa jota inhoaa, mutta rakastaa lastaan ja hoitaa tätä lähes 24/7.

Onko tässäkin nyt sitten se mies paska ja idiootti ja naisen ois pitäny tehdä vaan abortti?

No olisi tuommoisen akan pitänyt tehdä abortti
:x

Alkuperäinen kirjoittaja PRkl:

En tahtoisi sanoa tätä, mutta joillekin elämä on valkoinen kopiopaperi ilman tekstiä. On paljon mitä voi itse täyttää, kun taas toiset tajuavat kääntää sen paperin toisinpäin lukeakseen syventääkseen elämänkatsomustaan.

oletko joku eroluuseri? :D

Alkuperäinen kirjoittaja gym:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Kyllä, naisten pitäisi ensin miettiä kenen kanssa niitä lapsia alkaa vääntämään.

Säälittää kaikki erolapset.

Näinhän se menee, vastuu aina naisella.

No, minusta nainen on kyllä vastuussa omasta kohdustaan ja miten sitä käyttää...

Ok. Nyt selvisi ketkä niitä vastuusta luistavia paska-miehiä kasvattaa. Tällä lailla ajattelevat äidit! Kiitos tästä paljon kertovasta lauseesta! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:

No kuvittelepa tilanne.

No olisi tuommoisen akan pitänyt tehdä abortti
:x

millä perusteella? tässäkin tapauksessa olet sitä mieltä että vain ja ainoastaan naisella on oikeus päättää? kiristää ja manipuloida sen syntymättömän lapsen hengellä?

Alkuperäinen kirjoittaja PRkl:

oletko joku eroluuseri? :D

Olet tasokas. Tähän loppui minun keskustelu. Turhaa tuhlata aikaa ja energiaa idiootteihin. Morjens

Yhteistyössä