R
Rollolainen
Vieras
[QUOTE="jaa-a";29040375]Täällä toinen joka saanut heti töitä harjoittelupaikasta. Menin heti opintojen jälkeen harjoitteluun ja sinne jäin. Monen monta vuotta jo takana.
Niin ja se 80 prosenttia oli se raha, minkä joku oli saanut harjoittelun kautta. Ja tuskin sinun tilanteessa on väliä vaikka sinulla jäisi käteen lähes sama kuin työkkäristä, sillä työkokemustahan sinä sinne cv:hen olisi hakemassa![/QUOTE]
kyllä mä teen työtä siksi että elintaso nousee. Teen tyätä ELANNON takia.
Niin ja se 80 prosenttia oli se raha, minkä joku oli saanut harjoittelun kautta. Ja tuskin sinun tilanteessa on väliä vaikka sinulla jäisi käteen lähes sama kuin työkkäristä, sillä työkokemustahan sinä sinne cv:hen olisi hakemassa![/QUOTE]
kyllä mä teen työtä siksi että elintaso nousee. Teen tyätä ELANNON takia.