Kiitos hyvänmielen joululahjoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tontut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tontut

Vieras
Perhetyyöntekijä toi aatonaattona kassissa pienille pojille lahjoja siitä hyvänmielen keräyksestä (joulupuu). Oli kaksi pikkuautoa ja ajanotto laite :) Playdoh muovailuvahaa ja muotit jotka testattiin heti paikalla ja on muuten leivottu niillä jo paljon sitte oli tarrakirja. Kyllä oli joku kiva ihminen ostanu tosi hyvät lahjat :) en pääse henk.koht. kiittämään mut tälläki palstalla on noita ostajia kyselly lahjaideoita ni meille tuli ainaki tosi kivat ja tosi tarpeeseen vielä :D

Sepä mukava että oli hyviä, itse noita tuumailin että millä sitä osaa ostaa sellasta että on kivaa ja ettei olisi miljoonaa jo kotona. Toi muovailuvaha on tosi kiva idea.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sepä mukava että oli hyviä, itse noita tuumailin että millä sitä osaa ostaa sellasta että on kivaa ja ettei olisi miljoonaa jo kotona. Toi muovailuvaha on tosi kiva idea.

Juu kyllä oli meillä on ollu ne jo niiin kovassa käytössä, reilu vuosikaski leipo kieli keskellä suuta :) tosi kiva lahja.

perhetyöntekijää, joka toi ihanat lahjat: pojat sai 12v= huojuvan tornin, 4v, tarrakirjan, tussit ja pikkuauton. Nämä paketit taisi tulla harkinnanvaraisesta toimeentulosta.
Ollaan perhe joka yrittää sinnitellä itsenäisesti, ollaan juuri rajoilla, ettei mitään tukia saada, tuo lämmitti kovasti!

T. omaishoitaja

Meillä sai 1-vuotias toisesta pyyhkeen ja suklaata, toisesta 50 eurolla vaatteita! Olin utelias ja revin tarrat hintojen alta pois. Oli Stockmannilta jotain bogimerkkiä. Tuntuu kyllä hurjalta, kun jotkut sijoittaa noin paljon!
5-vuotias sai Fisher Pricen paloauton ja pelin. :)
Hienoja lahjoja, hyvä mieli tuli.

Yhteistyössä