Kiitos ja näkemiin

no mie oon sitä mieltä että jos täällä haastelee henk.kohtaisia asioitaan niin täytyy myös kestää se paskamäärä mitä lentääkin.

Ei kannata alkaa elämäänsä vatvomaan ja odottaa vain myötäileviä vastauksia. Missasin ton ketjun eilen, joten en tiedä miten siinä kävi, mutta aika keskenkasvuiselta kiukuttelulta kuulostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja näin se meni:
eli kun tää ap syytti naapurin 5vuotiasta, se kun yllyttää tän apn 4vuotiasta kaikenlaisiin tyhmyyksiin. ja siis tää ap ite päästää ton lapsensa tän 5vuotiaan vahdittavaks ulos :/

Hienoa, että tuo ketju ei mennyt hukkaan! Jotain prosessia se ap:n päässä on herättänyt, jos ymmärtää kritiikistä sentään suuttua ja pahastua. Täysin toivoton tapaus vain ohittaisi kritiikin sanoen muiden olevan vain kateellisia tjsp. Nyt on vielä jotain toivoa, että ap:sta tulee vielä joskus parempi vanhempi.

Siksi minä oon tosi varovainen mitä kerron omasta elämästäni, kun tietää että joku alkaa kuitenkin vittuilemaan jostain. Mutta mulla on kyllä niin paksu nahka nyt, että en ota nokkiini mistään.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
no mie oon sitä mieltä että jos täällä haastelee henk.kohtaisia asioitaan niin täytyy myös kestää se paskamäärä mitä lentääkin.

Eipä kyllä vois olla enempää eri mieltä. Mä en tänne henkilökohtaisia kirjoittele juuri sen takia, että tämä palsta on täynnä kalenterivuosiltaan aikuisia mutta henkisiltä kyvyiltään keskenkasvuisia kakaroita, jotka eivät osaa käyttäytyä. Onneksi on olemassa palstoja, joissa voi sitten oikeasti keskustella rakentavasti ja täällä keskittyä enemmän tyhjänpäiväiseen.

Useimmiten nimimerkillä kirjoittavat osaavat käyttäytyä, mutta tuo harmaana kirjoittelu saa sitten aikaan, ettei niistä mustistakaan tiedä kuinka paljon käyvät vittuilemassa nimettömänä.

Ja lähden kanssa just sillä hetkellä kun täällä hermostun. Ap:lle siis hyvää jatkoa - toivottavasti löydät palstan jossa viihdyt oikeasti ja jossa tunnet olosi hyväksi. Sellaiselle ei kannata jäädä, jossa pahoittaa mielensä jatkuvasti.

Yhteistyössä