M
Mitä mä teen
Vieras
Meillä on kaksi lasta 4v ja 6kk. Mies paljon töissä. Vauvalla oli koliikki melkein 4 kk, sitten alkoi nukkua yöt hyvin. Nyt on viikon verran nukkunut taas tosi huonosti ja minä en jaksais uudestaan huudettuja öitä. Mua ahdistaa ja usein tuntuu, että pää hajoaa ja pitäis päästä pois. nukun huonosti, kauhulla odotan huutoa. 4v on mulle todella rakas ja haluaisin tehdä hänen kanssaan kaikkea kivaa, mutta tää pienempi vie kaiken ajan, vaativa vauva. Viime yönä näin painajaisia Pirkka-Pekka Petelius (ilmeisesti minä olis vaikk nainen olenkin ) pahoinpiteli pintä lasta, sitten minä tulin ja otin lapsen syliin ja itkin, eli olin kahtena eri ihmisenä. Paikalle tuli aake kalliala ja ampui ppp:n. Heräsin hikisenä ja sydän hakkasi tosi kovaa.
Meillä käy perhetyöntekijä, saatiin neuvolasta vauvan koliikin takia. Mua vaan ahdistaa hirveesti, kavereita ei ole, ei sisaruksia. mun pää vaan hajoo.
Meillä käy perhetyöntekijä, saatiin neuvolasta vauvan koliikin takia. Mua vaan ahdistaa hirveesti, kavereita ei ole, ei sisaruksia. mun pää vaan hajoo.