Kiitos kun olette olemassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilman ystäviä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ilman ystäviä

Vieras
Tänään sain taas kokea ettei mua hyväksytä porukkaan kun olin seurakunnan perhekerhossa kukaan ei jutellut mulle vaikka kuinka yritin olla sosiaalinen.Eli mulla ei muita ystäviä kuin te joille kirjoittelen.Juu ja käyn kerhoissa ja yritän jutella muille äideille silti ei vain muista äideistä kavereita saa.En tiedä miksi?

Nuo kerhot inhottaa muakin juuri siksi, että jos et ole "alusta" asti niissä käynyt tai tunne jotakuta siellä, niin kuppikuntiin on todella vaikea päästä sisälle. Tylsää.
Mutta onneksi koet että täällä saat juttuseuraa ja tukea! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Nuo kerhot inhottaa muakin juuri siksi, että jos et ole "alusta" asti niissä käynyt tai tunne jotakuta siellä, niin kuppikuntiin on todella vaikea päästä sisälle. Tylsää.
Mutta onneksi koet että täällä saat juttuseuraa ja tukea! :hug:

Mä en kans oo käynyt noissa, kun olen sit ihan varma et jään yksin johonkin nurkkaan juttujeni kanssa! :D Nyt olen ilmoittautunut avoimessa päiväkodissa järjestettävään muskariin, saas nähdä olenko mä siellä ulkopuolinen! :D

Missä päin asut? Jos vaikka sattuis sama paikkakunta ;) Mullakaan ei ole äiti-kavereita ja en uskalla yksin noihin perhekerhoihin juuri siksi että olen kuullut miten yksin siellä voi jäädä :/

Mä kävin kans tänään seurakunnan avoimessa päiväkerhossa ekaa kertaa. Ihan vaan sen takia, että tutustuis tän alueen äiteihin ja vois sit vapaa-ajallakin tapailla. Mulle sentään yks äiti jutteli vähän aikaa ja toinen kysyi lapseni ikää. :)

Alkuperäinen kirjoittaja uusi äiti:
Missä päin asut? Jos vaikka sattuis sama paikkakunta ;) Mullakaan ei ole äiti-kavereita ja en uskalla yksin noihin perhekerhoihin juuri siksi että olen kuullut miten yksin siellä voi jäädä :/

Olin just ehdottomassa, että voihan täälläkin "huudella" äitejä sieltä suunnalta missä asutte kokoontumaan.

Yhteistyössä